Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Odin er tøft, men står best alene. Synes det ble litt mye, men nå liker jeg best enkeltnavn )
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 jeg synst også at det står best alene,men pga et veldig vanlig etternavn så må vi ha et mellomnavn også... men har ikke tenkt å bruke leander i dagligtale
MamsenTilAva Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Synes Odin er et kjempe fint navn!!! Men liker ikke Leander.. :=)
anaina Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Odin er vel såpass speiselt at du kan bruke det alene selv om etternavnet er vanlig? Odin og Leander kan brukes hver for seg, men sammen syns jeg det ble helt mismatch og istedenfor å "spelle hverandre bedre", så gjør de hverandre dårligere, på en måte. Gå for Odin alene, du!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Odin er et tøft norrønt navn. Leander er et litt jålete poppisnavn som er på fullfart oppover navnestatistikken. Jeg synes ikke navnene passer sammen. Andre forslag: Odin Andreas Odin Martinus Var ikke så lett å finne noe som passa, for det bør vel være et navn med tre stavelser for at det skal høre bra ut. Og de fleste norrøne/norske navn har to stavelser.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Det ble virkelig kræsj... Kan sammenlignes med Ragnveig Emilie Jeg ville valgt enten eller... Enten Leander med et annet navn, eller Odin med et annet navn. Emil er feks et navn som passer til begge : Odin Emil eller Leander Emil
Vannmann35 Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Helkraæsj! To navn med ulik opprinnelse og helt ulik klang. Velg ett av to :-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 er det noen som har flere alternativer til mellomnavn da?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 Sorry, men Leander oser av "vi skal være så innmari originale og vil at barnet skal ha et navn som ingen andre har". Hvorfor ikke bare Odin?
Vannmann35 Skrevet 14. oktober 2007 #12 Skrevet 14. oktober 2007 Odin passer best som 2 fornavn synes jeg, som: Jarl Odin Bjørn Odin Lars Odin Thor Odin Mats Odin Alternativt: Odin Martin Odin Borgar Odin Magnus Odin Eiolf Odin Gjermund Odin Johan
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #13 Skrevet 14. oktober 2007 odin er kjempefint,leander lukter underklasse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå