Gå til innhold

Til de anonyme, som er de med de beste svarene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere leser dette, for det er så innmari mye jeg lurer på. Og så er dere så konstruktive i tilbakemeldingene at jeg alltid får en indre ro etter at jeg har lest et innlegg merket "anonym".

Jeg fikk et kryss på en graviditetstest for noen uker siden. Tror dere jeg er gravid, eller? Det som er så merkelig er at den blåfargen ikke var helt blå, kanskje litt mer turkis...

Av og til er jeg kvalm, og av og til ikke... Siden jeg ikke pleier å være det til vanlig, så lurer jeg på om dette er farlig??

Når skal jeg fortelle at jeg er gravid? For magen vil vel vises etterhvert, eller?

Når skal jeg begynne med mammabukser?

Kan jeg spise laks og salami, eller bør jeg spørre legen om det?

Jeg kan sikkert finne svaret på disse spørsmålene selv, altså.. Men mange av dere anonyme er så flinke til å svare så fort, så tenkte at dette er raskeste måten. Svar fort da, for jeg er veldig bekymret!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du at du bidrar til et bedre forum å skrive et slikt innlegg? Det var teit nå som det likevel er så mye bråk her inne.

Skrevet

hei :)

du er nok gravid uansett hvilken farge krysset var :) og kvalme er ikkje farlig, det er berre en del av svangerskapet som du må igjennom. :)

å fortelle at du er gravid kan du gjøre når du selv vil, men personlig har eg venta til uke 12 :)

mammabukse kan du begynde med når dei buksene du har fra før begynner å bli ubehagelig/vonde å ha på seg...

og om du spør legen om du kan spise laks og salami kommer han nok til å seie at du bør fryse det først vertfall (salamien vertfall) veit ikkje kva du meiner med laks (røkt/kokt) men eg spiser vertfall kokt laks og vil tru at du også kan spise røkt om den har vert ned frosset, du skal vel holde deg vekk frå ferskvannsfisk med tanke på kvikksølv har eg hørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...