Gå til innhold

I am back again!, (hehe)

Anbefalte innlegg

På`n igjen! Dere kjenner meg knapt, men har vært her inne og kikka for leeenge sia, og har svart på noe. Nå er jeg igang med å prøve på nytt etter ett velykka forsøk, dvs, Lillesmurf på ett år, og ett mislykka søskenforsøk i august. Trist. Starter med spray i morgen og er rimelig spent! Familie og venner vet ingen ting. (Noen kjente blant leserne? Lat som ingenting, please, og spør meg heller om to-tre mnd... Går inn her med kallenavnet mitt fordi det er enklest, da).

Har valgt å informere jobben denne gangen for å unngå vanskelige spørsmål og prioriteringer, slik jeg fikk sist... Hva gjør dere andre? Bare moro å vite...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10628596-i-am-back-again-hehe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Alle rundt oss har vært oppdaterte. Både familie, venner og jobben har fått beskjed om hva vi holder på med. Sytnes det var det beste vi, men det er jo ymse hva de forskjellige vil ut med til andre...

Lykke til med nytt forsøk!

Jeg har valgt å fortelle det til gode venner og familie. Har ikke informert arbeidsgiver. Har derfor styrt en del med å avspasere, jobbe inn på forhånd og tatt ut noe ferie. Hadde kanskje vært enklere å vært åpen....hvis jeg ikke lykkes og må i gang påny tror jeg kanskje jeg vil ta ut sykemelding og informere sjef.

Vi er helt åpne om prøvingen :o)

Det gjør alt så mye lettere! Familie, venner og arbeidskollegaer er med på alle oppturene og nedturene. Det er utrolig godt å ha en stor heia-gjeng :o)

Lykke til med nytt forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...