sollan666 Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 har di siste 2 dagene blitt litt kvalmen men hørte at det bare var et tegn på at det er trangt der inne:P ¨men nu har eg begynnet bli ganske slapp asså ganske trøtt hele tiden og veldig lat orker ingenting bare sitter og venter på og få legge meg og sove synes egentlig dette er ganske kjedeligt for eg er den som ikkje liker sitte i ro... og i dag begynnet hode mitt i tillegg bli tungt på en måte.. små vondt iblandt men bare iblandt.. eg har egentlig hatt et veldig fint svangerskap har ikkje hatt så mangen plager mer en halsbrann og litt kvalmen dei første 3 månederne er dette normalt? noen som har det likt?
november26 med liten prinsesse Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 kvalme og hodeverk kan være tegn på sv.forgiftning, men kan jo være du bare brugger på noe annet..... hvis du er usikker så ring jordmor eller fødeavd. å hør med dem så får du bekreftet om det er kan være noe eller om det er normalt.. lykke til vertfall
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 man blir ofte litt slapp av å være mye i ro faktisk. prøv å gå deg en tur, det hjelper ofte å få igang blodpumpa litt! får du i deg nok vann? lett å glemme å drikke vann når man ikke jobber f.x
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har hatt det litt sånn. Vært fin hele svangerskapet, men nå i det siste har jeg blitt veldig trøtt, kvalm, tung i hodet og litt nedfor.. Jeg følte meg helt elendig for et par uker siden, og da jeg var på kontroll fant de ut at jeg hadde jernmangel. Jeg begynte med ekstra jerntilskudd og etter 4-5- dager følte jeg meg som et nytt menneske.. Så det er mitt første tips. Ellers er jeg enig i at å prøve å presse seg til LITT fysisk aktivitet (helst utendørs) også pleier å hjelpe. Det føles ofte meningsløst dersom man bare orker å gå til enden av gata og tilbake igjen, men jeg synes alt sånn hjelper likevel, jeg. Tror forøvrig at du bare må bite tenna sammen å holde ut. Det er heldigvis ikke så lenge igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå