Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg opplevd en ma som ble til sa i juli dette året. Da fikk jeg utskraping. To kjempe herlig leger sa at jeg burde vente en mens etter abort og det gjorde jeg. Blødde lite grann rosa blod 3 dager etter forventet mens og det sa legen at det ikke var noe farlig. Glemte å si at før jeg ble gravid første gang fikk jeg også en rar mens. Den kom liksom 15 dager etter jeg sist hadde mens. Typen kjøpte test idag siden jeg hadde så mange symtomer. Spesielt en kjempe kjent symtom som jeg hadde sist ( såre brystevorter ). Testen viste med engang at jeg er gravid =) er kjempe glad nå, men også redd siden jeg opplevd en frivillig abort engang og det var den første gang graviditeten min. Det går nok bra denne gangen, skal ta det helt med ro.. Regnet termin istad og jeg er ca. 5 uker på vei. =) Jeg er så lykkelig gravid!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Gratulerer så mye:) Jeg ble også grvid igjen like etter SA og er nå 10 uker på vei! Alt kommer til å gå bra denne gangen!
Jordbæret <3 Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg ventet en mens før vi prøvde igjen. Og det klaffet på første forsøk. Nå er jeg 18 uker på vei og tror dette går bra. Jeg var litt mer nervøs enn vanlig helt fram til uke 11, da jeg mista sist, men etter det har jeg ikke tenkt så mye på det. Den rare "mensen" du nevner som du fikk to uker før mensen er nok eggløsningsblødning. Noen har det, andre ikke. Lykke til!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er så lykkelig etter jeg testet meg positiv igår, men samtidlig er jeg kjempe redd også. =( Skjekker meg hvergang når jeg går på do... Vil ikke ha sex og vil nesten ikke å bevege meg selv tilfelle jeg kan gjøre noe galt =( Skulle ta det med ro , men jeg klarer ikke Jeg håper oh håper at alt skal gå bra.. venter til jeg går i uken 10, så skal jeg ta kontakt med legen..
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 jeg mistet for 1 mnd siden men er gravid igjen nå.. testet pos idag 2 dager før IKM så jepp det blir iallefall jeg.. hehe, bank i bordet... er dessverre bare 3 uker + 4 dager på vei da men et setd må man jo faktisk starte:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå