Gå til innhold

herregud da jenter... SLUTT Å HENG DERE OPPI DE MØKKA INNLEGGA


vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

ser at dere fortsatt svarer på dissa innlegga... hvorfor gidder dere??? om dere gjør det så får dere iallefall slutte å klage over at folk skriver slike ting her inne da når dere ikke klarer å heve dere over det...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet jeg ikke har noe her inne å gjøre egentlig, men når dere gravide trekker over på bli gravid forumet pga det er tusen ganger bedre stemning der enn her så burde dere kanskje tenke dere om det er verdt å svare... at dere gidder å henge dere opp i det skjønner jeg ikke...

er det ikke bedre å være på et forum som handler om der dere er i sv.skapet da?? '

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..signerer den her..om folk her inne bare hadde gjentatt de samme spørsmåla her inne så hadde vi ihvertfall diskutert det som er meninga å diskutere her inne nemlig alt som skjer og kan skje i 1. trimester..pell dere vekk viss dere ikke vil følge spilleregla her..gidder ikke svare mer på sure innlegg fra folk som klager på anonyme og på innlegg om sa-ma og alt mulig...

 

 

drittlei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvorfor signerer folk med anonym... tør dere ikke stå for det dere sier heller... jaja... kos dere med sure innlegg og sur hverdag.. tenk at dere lar folk som ikke kjenner dere si ting som dere tar innpå dere eller hisse dere opp... utrolig at det går ann, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..fra anonym over..sorry da..men så lenge budskapet i innlegge mitt er seriøst og omhandler tema så syns jeg faktisk at det burde være opp til meg om jeg signerer med nick eller ikke..slutt å klage på andres innlegg sjæl..trudde du fatta dette jeg men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...