Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #26 Skrevet 13. oktober 2007 DARLA!! skal du være med å ta en røyk? fikk lyst på det nå.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #27 Skrevet 13. oktober 2007 Helt enig. tror kanskje at hun ikke har hatt det så bra jeg gitt.. derfor rakke ned på alle oss andre.
oktober mamma Skrevet 13. oktober 2007 #28 Skrevet 13. oktober 2007 ja:) stakkar! godt det er flere av oss her inne! synes det er sykt at hun gidder... kan umulig ha det så bra med seg selv
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #29 Skrevet 13. oktober 2007 Hvor får du dette fra? har vært medlem en måned ihvertfall, og bruker for det meste tiden på andre ting... Er du helt blåst eller? Eller dumt spørsmål egentlig, siden du skal bli mamma i oktober og ENNÅ ikke har fått morsinnstinkt. Genfeil kalles det! Og synd for dere at dere driter i hva jeg sier, hvis du har giddet å lese andre innlegg så er de fleste her (OG i samfunnet) enig med meg at dere er dårlige mødre og ikke fortjener å ha barn. Spør hvem som helst av normale folk og de er enig med meg. Selvfølgelig er ikke dere det, dere il jo gjøre alt for å skade barna deres med god samvittighet. At dere kan være så ond og kald, men det får bli de stakkars ungene deres sitt problem. Glad det er ikke er meg.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #30 Skrevet 13. oktober 2007 måtte få med at du har vært medlem i en måned faktisk. hva vet du om at hun ikke har fått morsinnstinkt, har du kamerar i rundt henne eller? Herregud!!!! ja, du er heldig som har så mange på din side, det bryr meg så lite. Ond å kald er dine ord jenta! Men mange her sliter veldig, så tror du snart må holde kjeft, dette begynner å bli for drøyt. er selv 19 år å føler meg ti gang mer voksen enn deg. Oppfør deg som en 23-24 åring da, for all del.
oktober mamma Skrevet 13. oktober 2007 #31 Skrevet 13. oktober 2007 blir mamma for 2 gang jeg så morsinnstinktet har nok kommet for et par år siden.. du vet jo ikke hva du snakker om stakkars! huff det er sånne mødre som deg folk bare ler av tror de vet alt men bare prater ut i det blå.. håper du har det godt med deg selv.. du vet enda ikke om du blir noen god mor du er jo ingen enda!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #32 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg snakker om morsinnstinkt slik det bør være vitenskapelig. Morsinnstinkt = ta vare på sitt avkom, og IKKE skade det. Jeg vet jeg har rett og dere vet dere gjør galt, så ta dere sammen snart da "voksne mennesker". Eller skal jeg si menneske?
oktober mamma Skrevet 13. oktober 2007 #33 Skrevet 13. oktober 2007 huff! du bør søke hjelp hvis du har så vondt av deg selv! er livet ditt så fælt. få samboeren din til å hjelpe deg igjennom depesjonen din. min datter er perfekt det blir neste også. jeg er en kjempe god mor for de. så tror nok ikke du skal snakke om noe du ikke vet. synsk er du ikke lille venn.
oktober mamma Skrevet 13. oktober 2007 #34 Skrevet 13. oktober 2007 da får du bruke tiden din godt på å lese masse positivt og ordne alt det praktiske så slipper vi å se deg her.. mye du må ordne vettu du som bir en perfekt mor. bra du tror så godt om deg selv. det er ikke bra vettu!! tar seg dårlig ut på nett
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #35 Skrevet 13. oktober 2007 Og en 19 år gammel tobarnsmor tar seg så mye bedre ut mener du? Huff... Og som i tillegg røyker, og i tillegg forsvarer det. Øsj og fysj o skam. Lykke til lille venn, men du skulle nok holdt deg hjemme hos mamma littt til. eller det er kanskje hennes feil at du er så skadet som du er? Kanskje hun røykte selv?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #36 Skrevet 13. oktober 2007 er ikke to barnsmor. å røyker heller ikke, men i stede for å slenge dritt å gjøre livet mere surt for de som prøver, så hjelper jeg dem å støtter dem. noe du burde prøve! helt feil at du skal komme hit å tro du er noe. ja, tror din mor å skulle lært deg litt bedre oppdragelse for makan til et så jævli kvinnfolk som deg. det skal man lete lenge etter...
oktober mamma Skrevet 13. oktober 2007 #37 Skrevet 13. oktober 2007 NÅ tror jeg du skal roe deg ned litt. du nevner ikke min mamma! min mama er død, døde da jeg var 16! jeg har vært samboer i over 4 år og har det kjempe bra! er 20år og har snart 2 små engler. noe du ikke bør bry deg om! det du skal tenke på er røyken ikke min familie. husk at alder har ikke så mye å si med modenhet å gjøre. jeg måtte passe på mammaen min i nesten hele mitt liv pga sykdom og har tatt vare på meg selv helt alene siden jeg var knappe 16år. så noe om jeg er moden nok til å ha barn vet du lite om. ellers jobber jeg i barnehage og har utdannelse innen pedagogisk så ta det med ro... barn er noe jeg kan.. Og ingenting i verden betyr mer en barna mine. ja jeg mener jeg tar meg bedre ut en deg! så negativt og jævelig menneske som deg skal man lete lenge etter.. og takk gud for det
oktober mamma Skrevet 13. oktober 2007 #38 Skrevet 13. oktober 2007 meg hun er ute etter anonym! men takk for støtten!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #39 Skrevet 13. oktober 2007 Æ bli så lei å redd æ assa! at det finnjes så my stygge folk i verden. Darla, æ trur heller du bør tenkt på ka du skriv, for det tar sæ så lite bra ut på nett! sånn som æ å fler som sett iroindt mæ sjer, så e du å villj bli ei dårli mor sånn som du hellj på... alt d du har skreve hær no ji itj nå mening, d enast du villj med innjlægganj e å sår folk.. du tar opp d samma hele tia.. om å om igjen.. helt sykt! HAHA. taper ass.. fy faen æ e gla du itj ska bli mamman min.. så FUCKING GLAD... Allj hær innjpå tru æ e d... skaff dæ et liv. lægg dæ innj på psykatrisk, jør nå me deppresjonan din. æ syns synnj på mannj din som må lev me et så forferdele t troill!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #40 Skrevet 13. oktober 2007 Dette er Darla jenter! Er samboer med en aktiv musiker, vi har bodd sammen i ca ett år. Graviditeten var ikke planlagt, men likevel en gledelig nyhet når vi hadde fått samlet tankene litt. Er midt i studier, men de får heller vente litt nå... Samboeren min er lærer. Jeg har forberedt meg masse, trosser advarsler om å ikke lese for mye og se filmer o.l., for meg virker det heller beroligende enn bekymrende å tilegne meg så mye informasjon som mulig. Det at jeg har sett og lest om alle slags utfall og situasjoner gjør meg avslappet og trygg på selve fødselen, og målet er å føde uten smertestillende, i vann, noe som hadde betydd mye for meg om jeg fikk gjennomført det. Og ikke glem at hun er 100 ganger bedre enn oss alle sammen!! tror hun tydeligvis
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #41 Skrevet 13. oktober 2007 vet jo aldri me d kvinnemenneske føler med deg. må ikke være enkelt å miste moren sin i så tidlig alder! Ja, synes det er helt feil å dra inn familie. stygt gjort. jeg skjemmes på hennes vegne...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #42 Skrevet 13. oktober 2007 DARLA! du kan jo be samboeren din synge eller spille deg inn på bedre tanker:) og er han lærer så kan han jo lære deg visse ting her i livet. oppdragelse er en begynnelse:)
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #43 Skrevet 13. oktober 2007 Huff, synes nesten synd på deg. Bra du har røyken å trøste deg med da :-) Du får ha lykke til videre med din stakkars familie, jeg er ferdig med å "diskutere" med små fjortiser som ikke skjønner konsekvensene av sine egne handlinger. Ønsker barna dine all lykke, det trenger de. Ha det bra, lille oktobermamma, og håper du en gang blir voksen (og ikke det du kaller voksen) og får et bedre liv for deg og dine barn. Heldigvis trenger jeg ikke samme bekreftelse som du er så desperat etter, jeg har nemlig orden på livet mitt og bryr meg om barnet mitt. igjen, lykke til, håper du ikke klarer å ødelegge dine barn. takk for meg :-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #44 Skrevet 13. oktober 2007 Hehe :-D Sikkert sur for mannen hennes drar rundt me andre jenter, typiske musikere det. men men... hun er MYE bedre enn alle andre. ønsketenking tror jeg
oktober mamma Skrevet 13. oktober 2007 #45 Skrevet 13. oktober 2007 tror ikke hun har det godt med seg selv. bedre å slenge dritt til andre en å tenke på hvordan hun selv oppfører seg!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #46 Skrevet 13. oktober 2007 ble det for mye for deg! bra at du takker for deg, sånne som deg har vi ikke brukt for. min familie er mer stabilisert en din lille som har vært samboere 1 år. mye kan enda skje og den dagen du blir alene håper jeg du skjønner grunnen!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #47 Skrevet 13. oktober 2007 Jepp dette er meg, og hvem er du kjære anonym? Ingen tydeligvis. Eller en du ikke tør å stå for? Og ja, jeg er tydeligvis mye bedre enn dere, så dere får fortsette å sutre her sammen, det er jo så synd på dere som røyker :-( Jeg har det supert, har en perfekt samboer og et SUNDT barn, så jeg er veldig lykkelig, i forhold til dere som har det så forferdelig og ikke klarer å sette barna foran røyken. Fortsett å krangle om meg her inne dere, men nå gidder jeg som sagt ikke mer, de tragiske livene får dere ha for dere selv!
LandsyLovepump Skrevet 13. oktober 2007 #48 Skrevet 13. oktober 2007 Darla tru æ har kamera i hele verden æ assa. for ho kjenne jo tydlivis allj innjpå hær.... mystisk assa! hun er vel bare en liten dritt som er red for sin egen skygge! muhaha...
LandsyLovepump Skrevet 13. oktober 2007 #49 Skrevet 13. oktober 2007 Du har sakt HADE to gang no, så må da ha dæ ut da di høn!!!!!
oktober mamma Skrevet 13. oktober 2007 #50 Skrevet 13. oktober 2007 hun er ute etter alt og alle og er så mye bedre en oss alle sammen. herregud! hun må ta seg sammen. blir jo hatet hvor hen hun er. slenger dritt overalt her inne men signerer med anonym! stå for det du sier Darla og voks opp. denne siden er ikke laget for at sånne som deg skal få ut depresjonen sin. legg deg inn før det er for sent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå