Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Fy faen det er mange ekle å stygge mødre her. at dere kan være så ondskapsfulle å ekle. Mange gravide skriver her for å få støtte å det de har opplevd med røyking, men i stede for ros, så kommer dere såkalte ikke-røykere å kjefter å refser. fy faen der burde skamme dere, ekle mennesker. ja, de utsetter ungen for mye, men de må da for faen finne ut det selv, istede for å bli utsett for kjefting å refs fra dere. mange av deres innlegg har faktisk før til angst anfall å deppresjon, å det er dere stolte av. FY FAEN!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Ja, hvis de hadde klart å finne ut av det selv, så hadde jo problemet vært løst, men de er jo altfor egoistisk til det, stakkars tapere. Og, ja, jeg er stolt av at jeg klarte å slutte å røyke, selv om det i MIn verden er en selvfølge. Og skjønner jo hvilken type du er, som kaller de som gir opp røyken for barnas skyld for ekle...! Du er vel en av de VIRKELIG ekle mødrene du, som forgifter barn og synes synd på seg selv, ikke tar kritikk for det, og som er så JÆVLI ondskapsfull og ekkel mot sitt ufødte barn! Æsj, blir kvalm av dere!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Nei, kaller ikke de som har gitt opp røyken for ekle, synes det er helt supert at de har klart det. men at de da skal være så ondskapsfulle å gni de inn i hue på de som kanskje har litt problemer med å slutte, de trenger ikke å få kjeft, men å få ros å kanskje en del gode råd fra dere som faktisk har klart å slutte, synese det er så lavmål å rakke ned, når dere selv har vært i den situasjonen, tenk dere litt om før dere skriver å se dere tilbake om dere har vært glad for den tilbakemeldingen. alle dere kan ta de meningsløse dritt kommentarene å dra dem langt oppi rævva.......... Ja, i DIN verden ja. Din verden er ikke deres. husk det!!!!!!!!!!! ja, æsj, blir kvalm av deg å, som sitter her å gjør livet surt for veldig mange som ikke har det så bra med seg selv pågrunn av det.. lær deg å gi litt støtte å gode råd du... kanskje fortelle hvordan DU klarte å slutte å div??
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg roser ikke folk som påfører barna sine røyk, og det burde ikke du gjøre heller! Og synes det er er trist at ikke flere kan leve in "min verden", da de tydeligvis ikke takler så bra sin egen verden! Kan godt fortelle hvordan jeg klarte å slutte å røyke jeg: Etter 10 år med røyking fant jeg ut at jeg var gravid, tenkte "nå er det slutt med røyken" og etter det har jeg ikke røykt! Så enkelt er det skjønner du... Jeg tenkte på barnet inni kroppen min, og at hvert eneste trekk kom til å skade barnet. Jeg tenkte at nå er jeg blitt mor, og har ikke lenger bare meg selv å tenke på, jeg har ansvar for dette lille barnet og det er min oppgave og plikt som mor å kutte røyken! Funker bedre enn all slags tyggis og plastere, så kanskje dere skulle prøvd det...? Jeg står på barnas side, og IKKE på gravide røykere sin side, og er det noen som fortjener støtte og omtanke så er det de små barna, og ikke deres ondskapsfulle foreldre!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 ja, jeg står også på barnas side. jeg røyker ikke, men jeg går ikke å slenger dritt til alle røykere. er ikke så ond! vet selv hvor hardt der er å slutte, så vil heller gi dem råd, i stede for å gjøre dem mere vondt enn det de har.. tror kanskje de vet selv hvor mye vondt de utsetter det lille i magen for, men bedre å finne ut av det selv enn skrive inn her å et håp om å få råd enn å få tilbake de mest utroligste svarene.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 På meg virker det mer som om de trenger trøst fordi de røyker, og at de prøver å forsvare det. Jeg tror at hvis de visste hvor vondt de gjør barnet sitt, så hadde de klart å slutte, utenom dem som ikke har gode nok morsinnstinkter da. Så da kan de jo velge hvem de er: Mødre uten morsinnstinkt eller mødre som ikke vet hva de gjør mot barna. Og igjen så tror jeg at vi har litt forskjellig oppfatning av ordet "ond". Ond er de som påfører barna sine skade med vilje. Det gjør ikke jeg, dermed er ikke jeg ond, og ikke du heller (bare litt naiv kanskje). Det at jeg kritiserer slike onde mennesker, gjør meg til en realistisk og gjennomtenkt person. Og ettersom jeg setter barnet mitt foran meg selv, gjør det meg til en rettferdig, sterk kvinne med innstinktene i orden. Det er slik evolusjonen fungerer; genene våre overlever fordi de forteller oss at vi skal sette avkommet vårt foran oss selv. Kanskje det er derfor slike kvinner ikke slutter å røyke, fordi de ikke er sterke nok, og det ikke er meningen at deres gener skal videreføres på en best mulig måte. Kanskje har de en genfeil selv, og ved å røyke viderefører de kanskje mange kromosomfeil videre til sine avkom...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har herved funnet ut at det som sårer mest er å komme inn på denne debatten og høre hva folk sier om oss. Så dette må bli det siste inlegget jeg legger inn, for jeg blir ufattelig såret over å bli kalt diverse ting. Så vær så vennlig å tenk over språkbruken folk.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Ååå, stakkars deg :-( Så fæle vi er mot deg, det fortjener du nok ikke du som er så omtenksom mot ditt eget barn... Herregud, er så jævli kvalmende! Det er faen ikke synd på deg, så slutt å synes synd på deg selv, det gjør deg bare enda mer tragisk!
oktober mamma Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 hvorfor i svarte er du ikke tøff nok til å signere innlegget ditt! du er syk i hodet ditt stakkars. føler dudeg stor og tøff bak datasjermen og når du tråkker ned på andre mennesker. herregud skal du komme her å fortelle hvem som er gode eller dårlige mædre? spar meg du vet ikke en dritt om noen av oss og ikke trenger du å utale deg om folk du ikke kjenner. er du virkelig så patetisk at du gidder å sitte å bruke tiden din på å gjøre gravide deprimerte. du må jo tydeligvis være ganske langt nede selv så lenge du holder på sånn her.. til dere som røyker! tenk heller positivt på hver røyk dere ikke tar eller stumper halveis!! stå på jenter.. og uansett om dere røker eller ei kommer dere helt sikkert til å få et lite nurk som elsker dere og dere de uansett røyk eller ei:)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Hvis du leser innlegget under her om hun jenten med astma, så er sannheten litt annerledes. Hun har slitt mye fordi moren røykte i svangerskapet! Og jeg signerer med anonym fordi jeg ikke gidder å få sutre-post fra selvmedlidende røykere :-)
oktober mamma Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 har svart henne også jeg. jeg har astma selv og vet hva det er.. sutre post!!!! slutt å bry deg med andre folk så slipper du å fa sutre post! hva gjør du her inne forresten? hvis du hverken røyker eller er tøff nok til å stå for det du sier! voks opp
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #12 Skrevet 13. oktober 2007 Å herregud. jeg er så enig med deg oktober mamma! Du Anonym, er sikker på at du selv har fått en mongo unge etter at du røykte å det skal gå utover oss andre som røyker. Skjerp deg da, JEG synes nesten synd på deg jeg, at du skal sitte foran skjermen der å skrive så nedlatende til mennesker. du er syk i hode kvinnfolk.... ÆSJ...
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #13 Skrevet 13. oktober 2007 Og jeg tar meg så sinnsykt nær av det dere sier... haha... er ikke jeg som mishandler barnet mitt, så er nok ikke jeg som er syk i hodet her. Er ikke jeg som fornekter sannheten, for DET er ganske sykt! Jeg har ingen mongo unge, fordi jeg aldri ville gjort noe sånt mot et uskyldig barn! Skam dere! Og bruk energien deres på viktigere ting, som å SLUTTE med å skade deres eget barn! Æsj!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #14 Skrevet 13. oktober 2007 Os hvis dere vil det, så bare send meg sutrepost, hvis det hjelper de stakkars forvirrede hodene deres! Men som sagt, dere burde virkelig bruke kreftene deres på viktigere ting!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #15 Skrevet 13. oktober 2007 Og stakkars lille oktobermamma, vil si det er mer "voksent" å slutte å røyke enn å fortsette, så kanskje du skal konsentrere deg om å bli voksen selv ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #16 Skrevet 13. oktober 2007 Nei, vi tar oss ikke akkurat nært av det du sier heller. FOR Å SI DET SÅNN!! ja, helt enig, bruk energien din på noe annet du å tror jeg. sitte her å skrive bare tull.. tror heller du ska ha deg ut av huset å finne røykere å kjefte litt på dem, er jo det du driver tiden med....
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #17 Skrevet 13. oktober 2007 Har sluttet å røyke jeg, så jeg har vel litt tid til overs ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #18 Skrevet 13. oktober 2007 Litt tid.. synes du sitter her å kjefter rett som det er jeg gitt. men men.. tror heller du kan trappe de kommentarene langt oppi den feite ræva di å hold dem for deg selv. dette er RØYKEDEBATTEN, for de som røyker. ikke for de som har sluttet... så tror du passer bedre på krangledebatten jeg. der får du det helt fint siden du har tid til overs vettu kos deg..
oktober mamma Skrevet 13. oktober 2007 #19 Skrevet 13. oktober 2007 morsom du! hehe! du er rett å slett til å le av.. jeg er voksen jeg DARLA! om du er det tviler jeg på for da hadde du sikkert ikke hatt interesse av å slenge å motta dritt konstant. for det er jo det du gjør. folk slenger dritt til deg, og du til de.. hva er feil med deg? har du et så jævelig liv?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #20 Skrevet 13. oktober 2007 Og hva gjør du? Sitter foran dataen og slenger drit til meg? veldig voksent det ja... hva er feil med deg? har du et så jævelig liv?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #21 Skrevet 13. oktober 2007 Saklig du ;-) Såret skikkelig at du mener jeg har feit ræv ;-) Spesielt fordi den garantert er 10 ganger mindre enn din. Og jeg har røykt før jeg ble gravid, har like mye "rett" som deg å si hva jeg mener! Synes det er morsomt å "diskutere" med dere jeg... så kom med det, hvis du virkelig vil fortsette!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #22 Skrevet 13. oktober 2007 KRANGLEDEBATTEN er tingen din Darla. dra dit... Livet mitt vet du ingenting om så det skal du bare drite i... tenke heller på ditt eget liv... HAHA!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #23 Skrevet 13. oktober 2007 Nå ble jeg gira på en røyk gitt..
oktober mamma Skrevet 13. oktober 2007 #24 Skrevet 13. oktober 2007 sitter vel heller her å reagerer på hvordan en jente på 23-24 kan ha interesse av å krangle med alle her inne! kommer du ikke igjennom med det du sier? er det tungt at alle driter i hva du sier? dette er et sted for røykere så la nå oss være her så kan du ta ditt ukes lange medlemskap og gå et annetsted. depresjon tror jeg har rammet deg. så negativt menneske. stakkars !! smil til verden og kansje en vakker dag smiler den til deg også. har du sluttet å røyke så er det kjempe bra. men kan du la oss andre være i fred! hvert medlem en uke og ikke gjort annet en å krangle. herre! finnes sikkert andre debatter du kan krangle med noen hvis det er det du er ute etter. jeg tror jeg snakker for flere en meg selv når jeg sier at du ikke er ønsket her inne!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #25 Skrevet 13. oktober 2007 Så bra at du klarer å glede deg over små ting samtidig som barnet ditt ligger og blir skadet av dine handlinger... hadde jeg aldri klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå