Gå til innhold

Flere tannløse Februarbabyer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Her er vi og tannløs ja;) Ammer og mye, og han biter hardt nok med gommene, så savner ikke tennene. Har begynt å gjøre noe rart med munnen, så tror de er på vei. Virker som han blåser spytt mellom gommene:) Så lenge det ikke er tenner der slipper vi tannpussen,og tennene holder seg lenger. Den eldste gutten fikk tenner da han var 9 mnd, og vi merket ikke noe før de var der. Så det at det skal være mye verre å få tenner dessto eldre de er stemmer ikke alltid. Heldigvis;)

Annonse

Snuppa har to tenner nede som hun fikk for ca en måned siden.

Tror hun jobber med noen oppe nå, det er litt grining og sutring på natta for tiden.

Jeg ammer fremdeles mye og synes ikke det er problem med tennene. Det hendte av og til før hun fikk tenner at hun bet litt på meg etter at hun var mett, mens hun lå og koste seg med puppen etterpå. Da var jeg bestemt og tok puppen ut og avsluttet kosen. Hun så forundret opp på meg, men var ikke lei seg. Og har sluttet å bite nå.

lillewirre har ingen tenner, ingen antydnin til det heller. trodde kanskje de ville komme nå som vi sluttet med morgenkospuppen også, men neida. Itillegg er hun nå forkjølet med feber, og alikevel: null tegn til tenner.

Så hun sliter ganske bra med å få tygd brødskivebiter.... ja, biter generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...