Anitahar2barn Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Nå må vi slutte å gi disse folkene oppmerksomhet for det er det de vil ha. Ikke svar på bemerkninger eller innlegg som er av negativ art. Vi må bare fullstedig overse det. Økt fokus gir bare mer av dette! Vet det er vanskelig, at man føler at man må forsvare seg selv/ eller innlegget, men vi vet jo alle hvor disse vil hen. de vil spre dårlige vibber og negativitet. Hver gang jeg ser det nå leser jeg, rister på hodet og går til et annet innlegg. Jeg kan også bli irritert av like innlegg og "teite" spørsmål, men jeg går bare videre. Det er vårt eget valg å lese, svare og gidde å bruke tid på denne siden. Prøv alle sammen så kanskje vi klarer å kvele dette. Fra og med nå ingen oppmerksomhet til negativitet!!!! Er dere med? Hvis noen av dere med dårlige vibber prøver seg på dette innlegget blir det null respons :-)
smuppemor Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Med på den ja! Skreiv noe lignende på en annen tråd her selv. Kjekt å få en bedre tone her inne:D
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er med!! Kanskje de fleste her inne liker litt negativitet og intriger............
Blå + en i magen Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Enig! Svarte et slikt innlegg ista, men når jeg tenker meg om er det best å bare overse! Er med på den:)
Anitahar2barn Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 Mange ganger jeg ikke har klart å dy meg jeg heller :-) Men aldri mer fra min side iallefall! Bra dere er med folkens!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 ..enig. ingen flere klageinnlegg skal få min oppmerksomhet her lengre ihvetfall..helt enig..
HjerteMom Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Ok. Jeg bare måtte med denne tråden til de anonyme.. Men skal prøve å overse, og la tråden bli et punktum frfa meg. Så kan de surke i vei for min del. Joiner dere, jeg
Anitahar2barn Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2007 SÅ BRA!! Måtte le litt av det innlegget da... :-) Dytter litt i samme slengen..
HjerteMom Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 Ja, håper nå bare folk kan ta det innlegget for det det var..med et smil og et spark bak til de som trenger det. Men er herved et tilbakelagt kapittel:) Skal forresten også ha nr to i mai:)
Anitahar2barn Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. oktober 2007 Når har du tremin da? Vi kommer vel forhåpentligvis å følge hverandre videre vi da! :-) Gleder meg til 2.trimester!!! *sukk*
HjerteMom Skrevet 14. oktober 2007 #12 Skrevet 14. oktober 2007 I følge kalkulatoren her, har jeg termin 22.mai. Så i morgen er jeg 9+0 uker på vei. Satser på at vi følger hverandre også gjennom 2. og 3. trimester! Hvor gammel er din nr 1 da? Jenta vår er 2,5 snart.
Anitahar2barn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 15. oktober 2007 Hei igjen! Ja ganske likt det da :-) Jeg er i 9. uke idag visst. det går så fort når man har en fra før og jobber mye. Forrige gang satt jeg på en måte og ventet fra uke til uke. Jaja...jenta mi fyller 2 i februar, 20 mnd altså. Ja vi sees nok videre vi. Fint å "kjenne" en på en måte, man klarer ikke å kjenne igjen alle på navnet. det blir mange folk hihi.
HjerteMom Skrevet 15. oktober 2007 #14 Skrevet 15. oktober 2007 Skal bli koselig å bli bedre "kjent" med deg, ser frem til det. Og kanskje under en annen tråd enn denne, som skal si noe til de "slemme" hehe Ha en fortryllende dag da:)
Anitahar2barn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 15. oktober 2007 Ja i ligemåde! Dette utviklet seg til en bli-kjent-tråd dette, men vi fikk da dyttet litt i slengen. :-) Vi snakkes nok mer vi ja. God kveld til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå