isa3 Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 jeg vurdere virkelig å forlate BIM siden man har jo ikke lov å spørre spørsmål her uten å være dumt. pluss at jeg er drit lei av de bestemmte anonyme innlegger her.... trist men ....gidder ikke dumt og respektløs prat noen som føler samme?
Hera83 Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er ganske enig med deg. På "Bli gravid"-forumet er det jo veldig trivelig, men her får man nesten kappet av hodet hvis man spør om noe. Men, det hjelper jo ikke hvis vi "snille" forsvinner herfra for da blir det jo bare enda verre. Skjønner ikke at folk skal være så sinte hele tiden jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Sjønner godt hva du mener..Har det selv.. Ingen god stemning her inne med de så alltid er så negative..Er det slik på babyverden oogså?? Eller er alle spørsmål gode spørsmål der?
Hera83 Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Babyverden er, etter min erfaring, heeelt annerledes! Har til dags dato ikke sett et stygt innlegg der. Men, det er ikke så mye aktivitet der, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Får håpe at de som "føler seg troffet" tar seg litt sammen her inne, slik at vi kan få det hyggeligere her...
isa3 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2007 så dere mener at babyverden er triveligere???
Hera83 Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har i alle fall ikke sett noen sure innlegg der, men jeg er bare på "termin i juni" da, så jeg vet ikke hva som foregår inne på de andre forumene.
SheWitch med nr to Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tror problemene med de hissige innleggene hadde blitt betydelig færre om man ikke hadde latt seg provosere av de. For det er jo nettopp det de ønsker, og hvis den gleden forsvinner så gidder de sikkert ikke mer. Alle lurer på ting når de er gravide/prøver å bli. Fyr løs med spørsmål og bare le av de hissige innleggene. For det er nemlig det de anonyme leppeslengerne gjør når de får sparka igang noe drit antakelig. Kom dem i forkjøpet og ikke gi dem gleden
smuppemor Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Kan vi ikke heller prøve å fortsette å ha en god tone vi som ønsker det det da, og prøve å unngå å svare de som er kranglete? Kommer det noen respektløse inn midt i en debatt, så hopper vi over den og skriver svaret til den vi ønsker "lenger opp"? Noen som er med???
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 jeg må bare si noe, er på besøk fra bli gravid siden hvor det er super hyggelig men her inne er det jo bare ufyselige innlegg... MEN dere lar dere faktisk provosere, og det er nettopp det de vil oppnå.... kan dere ikke bare gi beng i å svare da så slutter de tilslutt... eller så kan dere jo skrive til den kontaktpersonen her inne da og klage på at den anonym knappen må vekk... slik som det er på bli gravid siden det funket der inne, så da funker det sikkert her inne også... om dere ikke klarer å slutte å svare de da...
isa3 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. oktober 2007 det er egentlig sant hva dere se....man skulle bare ignorere dem som er spydig. bli bare så irritert noen ganger.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 skjønner at dere blir irritere over folk som ikke har en dritt annet å finne på enn å sitte å oppføre seg som en dr**** unge... men derfor ønsker de nøyaktig også det de oppnår... at dere responderer til innleggene og lar dere hisse dere opp.. tenk om ikke dere hadde svart, da hadde de garantert ikke giddi å fortsatt... og gjør de det, så la de holde på helt til de innser at dette er feil sted å oppføre seg slik på...dere skal bli mammaer og fokuser heller på det enn "småbarn" som sikkert er grise sjalu fordi dere er i den posisjonen dere er.. håper ingen reagerer negativt på dette jeg sier, men syntes bare det er så synd at et forum som dette skal bli ødelagt pga et fåtall lavmåle mennesker... ha en fortsatt fin helg
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #13 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg begynner faktisk å bli mer lei av alle trådene folk som isa lager om dette emnet enn sure meldinger fra anonyme. Det er ikke noen vits i å innta noen slags martyrrolle her inne og klage over hver minste ting. Etterhvert blir det klaginga som får fokus, og da bli det for dumt. Må dessverre være
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. oktober 2007 #14 Skrevet 12. oktober 2007 kunne ikke vært enig... bare at jeg tør å skrive hvem jeg er...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. oktober 2007 #16 Skrevet 12. oktober 2007 hehe jo jeg er enig med henne som skrev det innlegget over meg jo
Jordbæret <3 Skrevet 13. oktober 2007 #17 Skrevet 13. oktober 2007 Er på besøk fra 2. tri. Der er det nok noe roligere ja, men kanskje hormonene koker litt mer i det første trimesteret? Jeg synes at det ville blitt litt kjedelig uten de skikkelig "hotte" innleggene, men de som er trakkaserende og hånlige, kunne jeg glatt klart meg uten. Men nå er jeg såpass voksen at jeg klarer å overse de som prøver så hardt å provosere at det nesten grenser til det latterlige. Man kan bare ikke være overfølsom når man driver og er inne på et forum som er åpent for alle mennesker. Jeg tror at dersom ingen av de ekle innleggene fikk respons, ville de dø ut av seg selv. Men ALLTID er det en eller annen som bare MÅ la seg provosere til å svare, og da er det håpløst å bli kvitt utingen. Det er det som irriterer meg :-) En annen ting: Det er ikke noe problem å melde ekle innlegg til webansvarlig her, for selv om brukeren har valgt å være anonym, kan webansvarlig fremdeles se hvem som skriver hva her. Det er usynlig bare for oss som leser innleggene. Så i stedet for å svare dem, meld dem til moderator (web-ansvarlig).
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 13. oktober 2007 #18 Skrevet 13. oktober 2007 Fatter ikke hvorfor det skal være slike..... Virker som de "anonyme" er her for å ødelegge for andre... Folk må få spørre om akkurat det de lurer på uten å bli trakassert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå