Gå til innhold

Når kjøper du utstyr??


<3 qleopatrice <3

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på når dere skal begynne å kjøpe ,vogn, klær også utstyr!!

 

Hvilken ting vil dere ha til babyen som du egentlig ikke trenger, men må ha?

 

Jeg tenkte å shoppe litt i januar salget, også har jeg lyst på helt ny vogn selv om vi har en fra før...(brukt) lyst på simo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentlig lyst til å kjøpe alt nå jeg da.. :) Men jeg tenkte også at vi skal kjøpe litt på salg over nyttår. Det eneste jeg er helt bestemt på at jeg skal ha nytt er barnevogn. Skal ha en svart Simo Duo. :) Vi får sikkert låne endel, slik som bilsete for eksempel. Både broren min og broren til samboeren min har småbarn. Gleder meg til å begynne å kjøpe ting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Da æ bei gravid me min første kom ei tante me vogna å seng å masse anna utstyr å klær allerede i uke 7.. Men det e tili da.. Januarsalg høres veldig lurt ut! E simo duo den beste?? Vi må ha ny vogn vi å... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om den er best, men det er den jeg syns er finest. :) Den er litt stor og tung da, noe jeg liker, men for andre kan det bli problematisk hvis man har liten plass etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til førstemann kjøpte jeg litt klær, sengetøy, dyne og sånne små ting ca. 2 mnd. før termin. Stellebord, vogn, seng,bleiebøtte osv kjøpte jeg ca 5 uker før termin...:)

 

Denne gangen skal ikke jeg kjøpe så mye... Skal bruke stellebordet og vogna etter førstemann... Men skal kjøpe søskenvogn og seng + små ting:) Tenkte å vente ei stund denne gangen også,mn tror jeg skal ha alt klart senest 6 uker før termin iallefall- første ble født 3 uker for tidlig, så kan hende neste også kommer litt tidlig:) Greit å være klar i god tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi handler nok ikke noe før 2-3 mnd før termin. Vi skal ikke vite kjønnet før babyen kommer ut, så jeg kommer heller ikke til å gå amok med klær og dilldall i butikkene. Det ville jeg nok gjort hvis jeg visste hva det ble. Holder heller litt igjen da og kjøper bare det som er mest nødvendig før fødselen. Vogn, seng og stellebord og enkle bodyer finnes jo uansett i nøytrale farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...