Gå til innhold

kan man ha stellematte på vaskemaskinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så trangt på badet! De som har stellebord på barnerommet, hva gjør de angående vann og spyling og sont?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, det er jo helt supert det! Vi bodde trangt med de to første barna og hadde vaskemaskinen på badet ved sidenav vasken. Helt utrolig praktisk! Denne gangen har vi nytt hus, men fortsatt for lite bad til egen stelleplass, og vaskemaskinen står på vaskerommet i kjelleren... Siden jeg må være i nærheten av vann med den lille, vil jeg enten låne et gammelt stellebord til å ha over badekaret eller sette inn en liten , helt vanlig kommode med stellematte på.

Skrevet

Vi hadde det og skal ha det igjen, selv om vi egentlig ikke har noe plassproblem. Jeg kan ikke forestille meg å ha en stellekommode i barnerommet hvor bleieskift foregår. Vi hadde stellematte med fast bunn på vaskemaskin, brukte dobbeltsidig tape for å få det til å sitte trygt og godt fast. Den stellematten hadde gankse høye kanter og var mye dypere enn selve vakemaskin, godt med plass. Vet også at noen har "stelleskap" festet på veggen over vaskemaskin. I hvert fall veldig greit å ha ha det på badet. Jeg liker best å bare vaske babyen eller bruke sånne vaskekluter, våtservietter brukte vi bare utenfor hjemmet, så det var veldig greit å ha varmt vann rett ved siden av stellebordet. Også er baderommet husets varmeste rom, så det er alltid greit å kle av barnet der og vaske osv.

Skrevet

Vi har også for lite bad til stellebord.. men har heldigvis ganske bred plate rundt vasken, så vi kan ha stellematta der..planlegger å kjøpe nytt hus med innflytting til sommeren/høsten, så da håper vi på større bad :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...