Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann...sakte men sikkert nærmer Danmarksturen seg for meg, når har dere andre begynt på folsyre??

Og så lurer jeg på om det er flere av dere som stort sett tenker på en ting??..jeg tenker nesten bare baby, baby..og baby...og babyutstyr;-)

Fortsetter under...

Det er bare å sette igang med å knaske =)

Er ganske enspora jeg også, syns ikke jeg har tenkt på annet de siste par årene. Stakkars venninner som må høre på alt babygnålet mitt ;-) De siste dagene har jeg gått amokk med strikkepinnene og strikker den ene babysokken etter den andre!

Jeg har gått på folsyre over ett år allerede. Begynte før jeg hadde planlagt å dra til Danmark fordi jeg fikk påvist mangel på det. Mener det anbefales at man begynner noen mnd før planlagt graviditet.

Jeg er også veldig ensporet. Ab. på gravideblad og foreldre og barn. Har kjøpt en hel masse utenlandske blader. Klær, klær og atter klær. Har type vogn klar i hodet og navnene til barna er forlengst bestemt.

Jeg begynte fra inseminasjonsdagen. Siden vi vet når unnfangelsen kan skje, tror jeg det er bra nok. Det viktigste er at det tas helt tidlig i graviditeten.

Legen min sa at jeg kunne ta det hele tiden, da det uansett er bra for kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...