Gå til innhold

Hvor fort kan man merke at man er gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg ble gravid merket jeg veldig fort (etter ca 1 uke?) at jeg gikk rundt og var konstant småkvalm. Nå har jeg akkurat den samme følelsen, men har jo i såfall bare gått max 5 dager siden unfangelsen... er dette mulig tror dere?

Skal ikke ha mensen før i slutten av mnd, men føler meg uggen allerede og lurer litt på om det er vanlig å få reaksjoner i kroppen så kjapt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg merket at jeg var gravid 4 dager etter unfangelsen

Skrevet

:-) Kan jeg spørre om hvordan du merket det?

Skrevet

Hmm, legen min sa idag at få fant det ut før det har gått 3 uker, altså i sin 5.uke.. det er også sjelden at graviditetstester slår ut positivt før fosteret er 3 uker. Men er flere som sier at de kjente at de ble befruktet, så vet ikke jeg :-)

Skrevet

Tror nok en kan kjenne det etter noen dager ja...store forskjeller og ingen fasitsvar...har hørt mange som er kvalm veldig tidlig, og selv får jeg bekkenløsning tidlig..fikk d i 4. uke denne gangen....og veeeldig trøtt før det...kanskje en uke etter befruktning...

Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg merket at jeg var gravid ved at jeg reagerte med akutt kvalme på lukter som jeg normalt ikke hadde reagert på.

Allerede en uke før forventet mens hadde jeg i tillegg ømme bryster og menssmerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...