♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Noen som har denne med løs harbag, ikke city bag- som kan fortelle om fordeler og ulemper med denne?? Begynt å titte på vogner nå, synes denne så så fin ut med løs bag så det blir en kombi. Viktig at den ikke veier ett tonn, er liten og triller fint.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 vi har kjøpt den, og er foreløbig veldig fornøyd (har ikke fått baby enda, men et vennepar har akkurat samme vogn, så har prøvekjørt den) - veldig kjekt m kombivogn, da kan man bare ta m bag'en og sette igjen resten i 1.etg (ikke heis hos oss) og bag'en er lett og faktisk romslig - den er lett (f.x lettere enn sport kombi, som vi så på først) - det er integrert myggnetting i kalesjen - man får med regntrekk gleder meg til å ta den i bruk!!
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 jeg hadde den og eeelsket den vogna-- helt til jeg satt på sportsdel.da ble den mye tyngre og jeg bytta til oth :-) men skal ha den til nestemann og,de 6 første månedene vel og merke :-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 januarprins hadde du den med city bag da? ellers står vel selve sportsdelen på og man bare setter den løse bærebagen oppi denne. noen som skrev noe om at når en ikke har bagen i, og ungen ligger kun i sportsvogndelen og den er utstrakt helt ned dekker ikke hele kalesjen ungen- noen som vet om det stemmr??
Fikk maibaby06 Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 jeg kjøpte city crossen som sportsvogn da min var 6mnd, og jeg er kjempefornøyd!!:-) kalesjen dekker hele ungen når han ligger i liggestilling, det blir ingen glippe bak hvis det var det du tenkte på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå