Gå til innhold

lei av vente eg...


Totetteskatter + baby 2015

Anbefalte innlegg

ja, det er jeg faktisk.. syns tiden går så seeeint! er det noen andre som er i samme båt? Noen som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre for å få tiden til å gå?! :P er 25+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også tiden går veldig tregt..

Jeg er 27 + 4 og synes det virker som en eeeevighet til..

Men det er vel ikke så mye en kan gjøre :)

 

Er jo ikke så lenge til en kan begynne å forberede til jul og slikt da, blir deilig å ha noe å holde på med, shoppe julegaver og slikt !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, må jo tenke på det og då!:) blir greit når det blir litt mer å gjøre på.. men har så lyst at januar kunne vært neste mnd, da hadde jeg hvertfall hatt noe å gjøre på.. når beibisen kommer altså:)

 

men akkurat nå, synest jeg tiden har bare stoppet helt opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Ja det tenker du nå, men når den har kommet ut tenker du sikkert at den kunne holdt seg inne litt lenger.. hehe ;)

 

Men det er jo ikke så lenge igjen da, tror nok neste trimester går mye fortere..

Tror grunnen til at en føler det går så sakte er fordi 2. trimester føles ut som en evighet !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er det jeg også tenker! hehe;) Nei, sånn egentlig er det ikke så lenge igjen med tanke på at disse 25 ukene har gått veldig fort. Men virker bare som tiden står stille akkurat nå:P Og ja, 2 trimester er nok det lengste! det syns jeg også!

 

Ser hele tiden bare frem til å gå på kontroller hos jordmor, for det syns jeg er så kjekt! Så skal jeg faktisk på 3D ultralyd 5 november.. men det virker hvertfall lenge til... hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Lei allerede? Ånei, syns det er herlig å gå gravid til tross for bekkenløsning og alt det der. Er 26+5. Men gleder meg fælt til å treffe knøttet, så litt utålmodig er jeg kanskje likevel.... Men tida går fort nå framover, tror jeg - snart jul og greier. Blir fint=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ikke sånnsett lei av å gå gravid! det er jo kjempe koselig å kjenne bevegelse hele dagen, og ha en fin struttende mage! men jeg bare gleder meg så utrolig masse! og håper bare alt sammen går bra:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d går treeegt! Er drittlei jeg.. Verste jeg vet er å være syk, å d føles litt som å være syk når man er gravid. Ikke i form til noe. Dødskjedelig. Bare 12 uker igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

syns ogsaa tiden gaar tregt, men det er fordi jeg gleder meg saa mye! Jeg har nok aa gjoere, skriver masteroppgave som skal vaere inne om 1 maaned og det er fortsatt mye igjen, saa det er ikke fordi jeg kjeder meg. nyter aa vaere gravid, fin stoor mage, mye liv osv. har 12 uker igjen, og foeles som en uendlighet!! gaar nok fort naar december kommer ja:)

 

gleder meg saann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Synes det går veldig opp og ned,til tider går tida sent,mens andre ganger synes jeg det har gått så fort når jeg tenker etter,og det er bare to mnd til jul snart! Kan ikke jobbe pga hard jobb,så prøver å få tida til å gå ved å være masse sammen med venner bl.a. Har også dyr og et par hester å bruke tid på. Barnerommet skal vi begynne å pusse opp og.Pass på og kos deg den tida du har igjen,tror jeg er viktig:) er 27+3 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det forkorta veldig å gjøre noe helt annet ei langhelg jeg, dra til Køben eller London eller noe f.eks. Da engasjerer man seg noen dager i planlegging og bestilling og pakking, også er man vekke noen dager, og når man kommer hjem skal all shopping ryddes bort og klær vaskes og bilder kikkes på og sånn - Og vips har det gått ei hel uke uten at man har rukket være utålmodig også har man en mindre igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...