Gå til innhold

Jo nærmere termin jo mindre liv kjenner jeg. Snakker dere med lille og synger osv?

Anbefalte innlegg

Er dette normalt?

Nærmer meg termin men kjenner mindre liv enn før..

Gjør litt vondt innimellom når han sparker på visse punkter osv. Får litt livs tegn hver dag da.

Føler det litt unaturlig å synge for lille osv, vil gjøre alt det når han kommer ut.

Fortsetter under...

de har for dårlig plass til å sparke som før nå.

hender jeg snakker til han for å si han måligge stille for mamma må ha ro og sånt.ellers så prøver jeg å holde i foten hans når han sparker i fra.da drar han den fort tilbake da;)

Jeg er blitt litt mer bevisst på å snakke og synge til henne nå. Jeg pleier å få den kommende storebroren på 4 år med på det, slik at vi hver dag har en liten kosestund i sofaen hvor vi synger vuggesanger sammen til lillesøster. Han legger hodet inntil magen, mens han synger. Det synes jeg er så koselig!

Jeg er i uke 36 og kjenner mer liv enn noen gang.Sparkene/bevegelsene er kraftigere.Dette varierer vel en del fra person til person.Men synger ikke for den lille før den er ute.Hører en god del på musikk og det får holde:)

Har det på lik måte...kjenner henne hver dag, men er vel ikke så mye plass i magen lenger. så blir jo seige bevegelser jeg kjenner.

Skulle ønske jeg kjente mer egentlig:)

Annonse

Varierer veldig fra dag til dag for meg. Er vel noen dager babyen er sliten og vil sove mer, mens andre dager er det masse energi og full fart. Noen dager er vesla veldig rolig og jeg kjenner bare såvidt litt små sklidende bevegelser, mens andre dager er det skikkelig kraftige spark. Merker også at noen netter sparker hun masse og holder meg våken (ofte i forbindelse med at jeg også har kynnere), mens andre netter kjenner jeg nesten ingenting. Men merker tydelig at plassen har begynt å bli trang så er litt mindre "romstering" der inne enn før.

Hos meg er det fortsatt mye liv, annerledes da bevegelsene er større og hardere, mer åling rundt, men absolutt mye og virker hun har ganske godt plass fortsatt, spesielt etter magen sank nedover....

Synger ikke for bebin, føles ikke naturlig, men har et par CD jeg har hørt på nesten hver dag i mange mnd som jeg håper kan bli noe beroligende når hun kommer ut :o)

Merker mindre liv ja... og det er ikke helt min stil å sitte å synge og tralle og snakke med en diger mage kjenner jeg:) Noe snodig ville jeg følt meg da ja hehe..

Jeg synger masse. Mest i senga og i dusjen. Det har jeg gjort fra uke 20 ca. Har kun tre sanger som han kan kjenne igjen. Jeg synes det er kjempekoselig.

Det har blitt mye roligere de siste ukene (er i uke 36), men kjenner litt liv hver dag. Var kjempeurolig en periode, men har roet meg nå ned med at det rett og slett er mindre plass og at han ligger med ryggen ut. Men skulle gjerne kjent litt mer liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...