Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Du må ikke glemme å oppdatere meg altså!:-)

Selvfølgelig er jeg glad for at du ikke "hører" til her lengre, men jeg SAVNER deg!:-)

KLEM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig å høre at jeg er savnet!

Jeg logget meg akkurat på for å sjekke om det var noe nytt om fryseeggene dine :) Så i et innlegg under at slimhinnen din ikke var helt klar enda, men ikke mist motet, det er jo flere dager til mandag! Jeg vet ikke str på min slimhinne, men de sa den var tynn bare noen dager før de satte inn eggene. Jeg fikk øket dosen med hormoner, og så sjekket de den aldri igjen før de satte inn eggene.

Det går greit med meg, tror jeg! Hadde en bitteliten blødning i går også, og litt i dag. Er så lite at jeg velger å ikke bli hysterisk, vi så jo tross alt hjerteslag for bare 3 dager siden. Men det er skikkelig ekkelt!

Men nå er det DEG vi må konsentrere oss om! Hvordan har du det?

Gruer du deg til mandag?

Av de seks fine fryseeggene dine, er jeg sikker på at det venter i alle fall èn baby på dere! Er de frosset ned to og to? Våre var frosset ned alle fire sammen, og det syntes jeg var litt merkelig.

Du får satt inn to egg, ikke sant?

Åhhh....jeg er så spent på dine vegne!!!

Skrevet

Så koselig å få svar fra deg så raskt!:-)

Jeg også velger å tro at blødningen din er HELT ufarlig, og at det bare er hormonellt:-)

Gruer meg litt til mandag ja, for jeg er så redd det blir som sist, at den ikke har vokst noe!

Mine egg er fryst ned èn og èn, fryste de ned alle 4 sammen hos deg???

Så utrolig kjipt gjort, da blir det jo noen som er bortkastet da, når man har slitt sånn for å få de! Hmm....

Det blir 2 egg denne gangen også.

Jeg har vel kommet inn i en mørk periode der jeg tror jeg ALDRI skal lykkes, men jeg klarer ikke å gi opp heller:-)

Så bare det forteller meg at jeg innerst inne har litt troen alikevel:-)

Kom innom av og til da, jeg tenker på deg vet du!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...