Gå til innhold

Da har jeg fått svar på prøven

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Og hcg-verdien var på 111. Hun hadde foretrukket at den var over 150 og siden ejg blør litt så skal jeg ta en ny prøve på mandag for å se om verdien stiger...

JEG HATER Å VENTE!!!!!!

Har nesten ikke sovet de siste dagene jeg og er så sliten akkurat nå, men jeg får prøve å tenke bare positive tanker. Er jo egentlig klar over at jeg produserer sent hcg, men dette blodet liker jeg ikke.

Fortsettelse følger ;-)

Fortsetter under...

Da finnes det jo håp, du får prøve å holde på det i helgen, kan jo hende det hjelper med litt posetiv energi...

Og venting, ja det er blitt en stor del av livet i denne situasjonen.

Krysser fingre for deg!!!

Dette er jo veldig spennende! Men testen er pos og blodprøven er positiv, så du er jo faktisk gravid!!! Krysser virkelig alt for at dette skal gå riktige veien! Nå må du tenke positivt og slappe av. Viktig med søvn vet du:o) Hyggelig å se deg igår:o)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Klem

Gjest Bjørnen Collargol

Ja det var kjempekoselig å treffes igjen :-)

Bare jeg har fått litt mere tid på meg nå så er jeg ganske mye mere positiv!

Det er jo faktisk slik at jeg er gravid ja og er egentlig ganske så positiv kjenner jeg :-)

Klæm

Annonse

Så spennende Collargol!!!

Dette har jeg skikkelig god-følelse for, det er klart dette skal gå bra! Litt blødninger skal ikke stoppe noen. Tenk at du er gravid nå, og send masse positive tanker til den lille inni magen og si at h*n må klore seg fast og send masse kjærlighet til det!!

Jeg er et klart eksempel på at blødninger ikke trenger å bety noe som helst. Husker du når vi var på cafe M på Majorstua rett før jul i fjor? Da hadde jeg fått blødninger og var superusikker. På julaften fikk jeg mensen, hadde det i en uke, og fem dager etter at den var slutt hadde jeg blødninger i tre dager til.

Og nå sitter jeg her med min seks uker gamle nydelige gutt som er et levende bevis på at dette kan gå så inderlig bra!

Jeg krysser fingrene for deg og sender masse gode tanker til deg og bittelille inni magen!

Masse positive klemmer fra meg :-)

Hei Collargol:o)

Gratulerer så masse med graviditeten!!!! Du ER gravid:o))) At HCG er 111 kan være at du produserer HCG seint eller at du har en liten slowstarter i magen. Dette skal gå veien!!!

Krysser fingrene for perfekt HCG-stigning på mandag!!!!!

Klæm

Gjest Bjørnen Collargol

Tok en ny test i dag og den er sterkere streken ja :-)

Var veldig spent både jeg og mannen min, men vi er veldig enige om at dette skal gå bra!!!!

Tusen takk for oppbackinga fra dere alle, er så vanvittig deilig å få så mange gode ord fra dere!

Klæm

Annonse

Gratulerer så mye :-)

Skjønner at du har vært på pinebenken noen dager, ja... Må være en utrolig deilig følelse når svarene blir bare sterkere og sterkere. Er glad på dine vegne. Nå er det bare å se frem og nyte gravidetiden.

Mange lykke-til-klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...