Gå til innhold

Mistet lille spiren vår :(


Gjest

Anbefalte innlegg

Så gikk det galt denne gangen... UL på tirsdag, men der var det tomt nå. Så leit å tenke på, nå som vi hadde begynt å venne oss til tanken og glede oss til et nytt tilskudd i familien. Men, styrer dessverre ikke dette, og lille nurket hadde vel ikke livets rett da...

 

Vel, til alle dere andre her inne på første tri - masse lykke til videre! Håper vi er tilbake her før vi aner det :) Må ifølge legen vente en måneds tid før vi prøver igjen, håper det klaffer på første forsøk!

 

Hjertesukk fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff det var trist å høre!

Jeg lurte på om du hadde noen symptomer, eller følelse av at de ikke var liv lenger? Jeg selv er veldig spent, venter på ul om 1,5 uker....

 

lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa meg...det er så trist å miste...

Hvor langt var du på vei?? Hadde du mistanke om at det var noe gale siden du var på UL?

 

Jeg har selv mistet en gang (SA) og nå er jeg bekymret for at det skjer igjen. Har begynt å få brunlig utflod :(

Har lest at det ikke trenger å bety noe, så jeg får vel bare vente å se.

 

Ønsker deg masse lykke til når dere skal igang med prøvingen igjen :)

 

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kiriz!

 

Var ikke kommet så langt at jeg hadde kjent noe liv enda, men var likevel ikke i tvil om hva som var skjedd. Begynte med blødninger, og deretter forsvant graviditetssymptomene ganske fort.

 

Tenker du bare kan glede deg til din UL! Heldigvis har jeg vært så heldig å få oppleve et svangerskap som gikk knirkefritt også, så å dra å se nurket for første gang er jo bare herlig! Masse lykke til! Skal krysse fingrene for deg!

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei til Elise :)

 

Var ikke kommet særlig langt da, bare rundt 6 uker, men trist likevel! Begynte med blødninger, som dessverre ble mer og mer kraftige. Ringte legen og fikk time til UL.

 

Håper inderlig at det går bra med deg! Du vet jo hvordan det føles som har mistet en gang selv. Men en liten oppmuntring: Jeg hadde småblødninger med nr. 1, men har verdens nydeligste sønn på 2,5 år i dag :) Masse lykke til videre!

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen :))

Jeg hulket i vei morges når jeg oppdaget at det var farge på papiret...

Begynte med brun utflod sist jeg mistet også, som gikk over til blod etter ca 12-15 timer...

 

Får se hva som skjer de neste dagene.

Har bestemt meg for å bare ta det helt med ro nå iallefall. Har heldigvis fri noen dager.

Jeg er også 6 uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre, Miemamma. Det virker som om du tar det etter forholdene greit, i hvertfall, og det er bra. -Godt at du har en liten jente fra før som gleder deg.

 

Jeg har også hatt en SA, i uke 6/7, og da kunne vi bare se en tom fostersekk på UL. Det var antaklig en såkalt BO (Blighted Ovum- en fostersekk uten fosteranlegg, men med vanlige graviditetssymptomer), så det ville aldri ha kunne blitt til et barn uansett.

Vi ventet til mensen hadde kommet tilbake, og ble gravide 2 måneder etterpå.

 

Lykke til med prøvingen fremover! Jeg håper dere blir gravide raskt igjen, og får enda et deilig barn!

 

Elise29: Jeg håper at det går bra med deg, og at du ikke mister igjen.

-Krysser fingrene for at spiren din holder ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist og høre. Jeg mistet også i mitt forrige svangerskap, det er over et år siden nå. I dag testet jeg positivt på nytt, og er sååå bekymret for at det skal gå galt denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit. Jeg føler med deg! Trøste-klem, trøste-klem.

Håper dere får til snart igjen, selv om det ikke trøster stort akkurat nå. Dere får hjelpe hverandre så godt dere kan.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

trist å høre. jeg fikk en jente i aug hadde en ma før det. tok tre mnd etter ma før jeg ble gravid igjen

 

fagfolk spides veldig i om man kan prøve igjen rett etter en ma/sa.

 

Hvis ikke det er noen medisinske grunner som operasjon du har vært igjenom er det bare å sette i gang. Det er faktisk lettest å bli gravid igjen rett etter da man har de rette hormonene i kroppen. grunnen til at en del leger er i mot dette, er at det blir vanskelig for dem å beregne menstermin. Men det er bare å drite i og så får man en ekstra ul når man har blitt gravid, da de må vite hvor lang på vei man har kommet.

 

Det er viktig å ta vare på hverandre i den tiden som kommer, ikke stress. men kos dere når overskuddet og lysten er der, slik at det ikke går på forholdet løs. så er du gravid før du aner ordet av det. Ved stress er det større sansynlighet at man ikke blir gravid. Slapp av og nyt hverandre er mitt råd. Det var det jeg fikk av legen min også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! For alle gode tanker og ord :) Det varmer veldig! Skjønner at det er mange som har opplevd det samme som oss, og at det er lys i tunnellen tross alt!

 

Skal prøve å få dette litt på avstand nå, også setter vi igang igjen :)

 

Masse lykke til dere andre - sender mine varmeste tanker til dere :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...