Gå til innhold

Trenger tips - stellebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen der ute som vet om fine stellebord?

Jeg vil ikke ha noe plastikk.. helst en kommodesak(hvor klærene kan ligge) i riktig høyde. Denne vil da stå på barnrommet, grunnet trangt bad.

Noen av dere damer som kan hjelpe med? Synes det er så vanskelig å finne noen som er fine..

Skrevet

Vi kjøpte en fin vanlig hvit kommode på ikea. Kjøpte en stellematte i fine farger og ole-brum veggklistremerker til å ha på skuffene. Ble kjempefint og mye billigere enn de fleste stellekommoder fra babybutikker. God plass er det i den og kan brukes etter stelleperioden er over. Kosta ca 1200 kr såvidt jeg husker.

Skrevet

IKEA?

Vi velger bokhylla med stellebordsplate på. Fjerner den når vi er ferdige med den perioden, og bruker den så som bokhylle på barnerommet. Det geniale her er at vi får tingene stelleproduktene rett forran og over oss + at det er plass til å putte ting i kurver o.l. under stelleplata.

Ellers har de en type kommode der også.

Jeg vil ikke anbefale kommode med badebalje inni.

Skrevet

Takk for tipsene :-)

Nei, kommode med badebalje inni vil jeg ikke ha - Virker upraktisk..

Skrevet

Heisann! Jeg synes Brio moon lux stellebord er veldig fint. Det har ikke skuffer da, bare åpne hyller. Har selv falt for Stokke sitt, men er veldig dyrt og tar plass..

Skrevet

Ja, Stokke sitt er fint.. Men, vil helst ha skuffer jeg kan :-)

Synes egentlig det er litt dårlig utvalg jeg.. mulig det er meg som er litt kresen..

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt Hemnes kommode i hvit med 3 romslige skuffer på Ikea. Synes den er kjempefin og høyden passer godt for oss. Skal kjøpe stellematte på barnas hus eller den på jysk å ha oppå. Likte ikke stellemattene på Ikea. :o)

Skrevet

Er den dyp nok til å stelle barnet foran seg, eller blir det fra siden av? Om du skjønner hva jeg mener.. :-)

Skrevet

Vi har kjøpt stellebord på Jysk, hvit kommode med stelletopp. Den er ikke så bred, men ganske dyp. Synes den er kjempefin og praktisk!

Da vi kjøpte det kostet det 1250 kr.Kjøpte først en stellekommode fra IKEA (Tror det hette Leksvik), men det var utrolig stort og klumpete på vårt bad, så vi fikk det byttet.

Er veldig fornøyd nå, ihvertfall :)

Skrevet

Hei!

vi skal også kjøpe Hemnes fra Ikea med stellematte. Der stelles barnet på siden (du har ikke føttene mot magen din)

Skrevet

Var på barnas hus og kjøpte stellebord for en mnds tid siden. VAr utgående modell eller noe for de har vært på tilbud lenge. Har de i 3 forskjellige trefarger. Den er bred nok til å ha babyen mot deg, og den har 4 små skuffer. Merket er Troll, og man kan ta av en del av topplaten når den ikke skal brukes som stellebord lengre. Så får man en slags kommode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...