Gå til innhold

Hvor lenge skal babyen bruke lue inne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venter min 3 og har ALDRI bruk lue inne annet en på sykehuset de første dagene....

har det jo varmt og godt inne med en liten nyfødt i huset.

Skrevet

Brukte ikke lue på førstemann inne i det heletatt , hverken på sykehuset eller hjemme !

Skrevet

Bare tull å ha på lue inne. Ingen av mine døtre hadde på seg det, verken på sykehuset eller hjemme.

Skrevet

Jeg tar på prinsessa lue på natta. Liker å ha det litt kjøligere og frisk luft inne på soverommet ;-)

Skrevet

Trodde bare det var premature/veldig små barn som måtte ha lue på sykehuset. Vi brukte aldri det inne.

Skrevet

Brukte det ikke med første.

Skrevet

Trenger ikke bruke lue inne, og de skal IKKE (!!!!) bruke lue om natten!

Ingenting skal dekke hodet når de sover om natten pga faren for krybbedød... grøss...

Skrevet

Jm på svangerskapskurset jg var på sa at man ik skal bruke lue inne i d heletatt, ik på natta heller selv om d er kjørlig på rommet! Man kan fint ha d kjørlig på soverommet m en baby...

Men er du usikker spør på sykehuset før du drar hjem :-)

Skrevet

det har jeg aldri hørt om å bruke lue inne......hva er liksom vitsen med det?? dere har det vel ikke så kaldt inne at det er nødvendig??

og selv om dere ligger med vinduet oppe om natta så trenger jo ikke babyen lue forde! ligger vel ikke akkurat under trekken vel??

Skrevet

Ingen grunn til å bruke lue inne......

Brukte det på sykehuset sist fordi snupp hadde sår i hodet, men ellers er det ikke noe poeng i det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...