Gå til innhold

Jeg har fått skikkelig "avsmak" for kjæresten min nå..........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Orker ikke lukta hans eller klarer ihvertfall ikke ta på han. Orker ikke kysse eller noenting. Vi må sove hver for oss.

Jeg er veldig , veldig dårlig da. Så jeg orker vel forsåvidt ikke noen.

Men det er så tungvindt at det er sånn. Jeg er jo så glad i han til vanlig.

Men nå vil jeg bare være alene....

 

Er i uke 9...

 

Er det bare meg som har det sånn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope :-)!!

Jeg hadde det også sånn inoe som virket en evighet! Er i uke 9 nå og nå virker det som det begynne rå gi seg :-).

Hold ut! Dette er IKKE unormalt!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke den eneste. Jeg har hatt det slik selv, og leste at det var ganske vanlig hvis en var veldig dårlig. Jeg sa at jeg ikke orka noen ting fordi jeg var så kvalm, men sa ingenting om at det var lukta hans gjorde meg kvalm. Tenkte at det nok var best å holde for seg selv. Han flyttet på stua uansett, for han orka ikke ligge ved siden av ei som var dårlig hele natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke så koselig ut det...håper ikke d og skal bli enda et "symptom" jeg skal få, føler jeg har fått så mange denne gangen her så skulle jaggu ikke forundre meg;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg hadde det samme i første svangerskapet mitt.helt grusomt men så fort kvalmen går over går det også over. var sånn hos meg i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt forferdelig ja... Jeg later som jeg er mer dårlig enn jeg er når han er rundt meg.. Og med en gang han drar på jobb så står jeg opp litt og rusler rundt. Tror det har litt med at jeg føler meg så "stygg" nå også... ikke dusj, håret er grusomt og flasser, KVISER:(, litt opp i vekt og i det hele tatt ....

Grusomt å ha det sånn, ikke minst for han også.....

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...