Gå til innhold

Kvinner med sjømenn som skal starte på pergotime?Hvor ofte anbefales det å ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal kvinner og menn forholde seg til at kvinnen skal starte med pergotime når mannen arbeider på sjøen? Rent praktisk. Ordner dere med sykemelding?

Fikk videre ingen anbefaling om hvor ofte vi skal ha sex, har dere? Måler dere el? Tips rent praktisk på begge spørsmål om hvordan en kan gå frem hadde vært bra.

Fortsetter under...

Skrevet

Kan ihvertfall opplyse deg om det siste du lurte på.

Har nettopp tatt min første pergo-kur å fått denne beskjeden hos gynekologen:

Pergo fra dag 5 i syklusen, 1 tabelett daglig (dette varierer).

På dag 11, 13, 15, 17 osv. i syklusen skal vi ha sex. På dag 23 skal jeg å ta blodprøve for å sjekke om jeg hatt hatt el!

Skrevet

Lurer jeg også på, men her er det jeg som er sjømann og mannen hjemme. jobber 14/14

Skrevet

Takk for svar:-) min mann er mer eller mindre borte hele tiden. Har fått samme beskjeden angående tabelettene. Regnet med det var i syklusen når en har eggløsning ? har dårlig peiling på dette gitt. Skal jeg måle el, eller? Du har fått anbefalning om annenhver dag, har registrert meg at det er fler med deg som har det. Ifølge deg skal dette foregå i 13 dager.

Videre tenker jeg at det er jo ingen poeng å gå på pergo med mindre sæden er tilgjengelig..he he:-) Da må han vel ta en sykemelding en tid før og etter eggløsningen min? Slik at han er her når eggløsningen finner sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...