Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Idag slo testen ut, Jeg har gått på p-piller, men ettersom jeg har hatt 2 menstrasjoner i mnd de siste 2 mnd så har jeg ikke peiling på når jeg kan ha blitt gravid... Siste blødning var den 15.09 og den varte bare ett par dager. ordentlige menstrasjonen var 1 uke før det!!! Samboeren min skjønner heller ikke at jeg kan ha blitt gravid. Jeg har en fra før på snart 5 år men samboern min har ingen, han mener det det er for tidlig. Vi har vært sammen i 3år. Phuuu. Godt å få ut noe av det! Så er litt "utenfor" meg selv akkurat nå, er både glad og lei meg på en gang, lei meg pga samboeren. Og lei denne kvalmen allerede!!!!!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Ser ut som det bobler over litt for deg, men det går seg nok til Gratulerer og masse lykke til!!! Håper du er sikker på hva du vil og at du kan glede deg over den lille spira! Virker jo veldig kjekt når eldstemann er 5 år og få en ny
smuppemor Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Håper samboern kommer over sjokket, og at dere kan glede dere sammen:) trenger kanskje bare litt tid til å fordøye d....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå