Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Synes jeg får sånne magesmerter etter og ha satt Crinone. Ikke skikkelig vonde, minner kanskje mest om luftsmerter, også føler jeg meg så oppblåst....Varer ett par timer kanskje, så går det mer og mer over. Er dette normalt??
Mumrikken :) Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Hei Frøya ) Det vet jeg desverre ikke, men jeg fikk iallefall mye luft i magen/ble oppblåst av den hormonstimuleringen jeg fikk før egguttak. Fikk også en intramuskulær injeksjon men progesteron samme dag som egguttak i tillfelle de skulle sette inn igjen, og denn førte også til en del luftsmerter... Håper det går bra med deg der oppe, og at det spirer og gror snart :-)) Klem
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Tusen takk for svar, Mumrikken:o) Det er jo progesteron jeg også tar, så om du fikk luftsmerter av injeksjon, så er det kanskje normalt at jeg kan få det av gel? Satser på det:o) Synes bare at det er så mye som kommer ut i løpet av en dag sammen med utfloden (har fått endel utflod etter at jeg startet opp med alle hormonene....sorry detaljer..) Skal finne meg en butikk her i byen og gå til innkjøp av en pakke truseinnlegg eller to:o) Hos donor hadde de forresten sett 5 egg på UL på onsdag. I dag skal de hente disse ut. Frøya-mannen har vært og gjort jobben sin, og i morgen får vi nærmere beskjed om hvor mange som er blitt befruktet, og ellers hvordan det ligger an:o)))))))
Mumrikken :) Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Åååå, så spennende!! Kanskje du få egg på frys også da, til nr to?? :-)) Hehe, her må vi planlegge tidlig vet du! Har lest en del innpå her at noen mener at all gelèn kommer ut igjen, men den får helt sikkert gjort nytten sin uansett. Økt utflod er iallefall normalt! :-) Lykke, lykke til med befruktningen i morgen ;o) og med innsetting om få dager, ja faktisk ikke så mange timer heller!! ) Og for all del hold oss oppdatert da! Klem
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Tusen tusen takk:o)))) Hååååååper det er egg av god kvalitet, og at det er nok til fryseforsøk også!!!!! Du har beroliget meg masse med svarene dine om Crinone, og takk for det:o) Nå har vi vært og gått rundt i byen i noen timer. Deilig med frisk luft. Har også fått handlet meg to par sko:o) Godt med ferie!!! Jeg skal så klart holde dere oppdatert. Spent på tlf i morgen fra klinikken om hvor mange egg som er blitt befruktet. De skulle bruke både ICSI og vanlig befruktning. Skal ikke sette inn før mandag, men satser på at egget bare blir bedre av og ligge en dag ekstra i varmeskapet:o))) Er det ikke to dager etter uttak som er normalt og sette inn igjen?? Andre dagen er på en søndag, sikkert derfor de skal vente til mandag. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå