Gå til innhold

Treff hos meg isteden?

Anbefalte innlegg

Hei, har dere sommerbaby-damer lyst til å komme en tur til meg idag? Så slipper jeg å reise ut, vi trenger en hjemmedag nå. Og det er så lenge siden sist jeg var på treff.

Vet det er fryktelig kort varsel, skal sende litt meldinger også, men jeg har ikke nummeret til alle. Kan dere som ser denne beskjeden sende meg en melding/svare her?

Jeg bor på Kalbakken, ta bane 5 til Rødtvet, og så er det knapt ti minutter å gå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10623471-treff-hos-meg-isteden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er kanskje forklaringen på hvorfor vi bare var 4 stykker på KokkAmok på fredag ! Vi hadde det veldig hyggelig, men lurte litt på hvor resten var.

For en annen gang - fint om skifte av sted legges ut minst en dag i forkant slik at flest mulig får det med seg !

Anne Marie

Niks, det er det ikke.

Det var ingen som så dette innlegget i tide, og de jeg har telefonnummeret til kunne ikke. Men det var jo som forventet da. SÅ kort varsel er det omtrent ingen som klarer, ikke en gang vennene mine som ikke har barn.

Men vi kan jo prøve igjen seinere? Jeg har plass til en god del folk, men har ikke kjempeleilighet akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...