Gå til innhold

HAR DU PROBLEMER MED Å SKJØNNE NORSK???...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

DET STÅR HER AT 1 TRIMESTER ER FRA.... og TIL..

 

DET BETYR VEL (HVIS 2. Kommer ETTER 1) AT MAN GÅR RETT OVER I ANDRE TRIMESTER ETTER DETTE.

 

SELV OM MAN ER FERSKT GRAVID ER DET VEL FOR FAEN IKKE NØDVENDING Å VÆRE DUM???

 

PISSER DU BLÅTT PÅ PINNEN ER DU GRAVID. LITE ANDRE BIMMERE FÅR GJORT MED DET. ANNET ENN Å JATTE MED..

 

ER DU KVALM SÅ ER DET MANGE SOM BLIR DET I SVANGERSKAPET

 

SÅ OG SÅ MANGE SVANGERSKAP ENDER I SA. LES STATISTIKK. FINNER ALT DU LURER PÅ PÅ GOOGLE.NO, TRENGER IKKE GJENTA ALLE INNLEGGENE HVER BIDIGIE DAG. HAR DU KLART Å KOMME DEG PÅ BIM.COM SÅ REGNER MAN MED DU KLARER Å SØKE OPP DETTE OGSÅ.

 

ER DET VITS Å BRUKE SÅ MYE TID PÅ Å SKREMME OPP SEG SELV Å ANDRE? KJENNER DU VIRKELIG INGEN SOM HAR HATT GREIE SVANGERSKAP?

ELLER VIL DU BARE HØRE DE SKREKKELIGE ELLER SØRGELIGE HISTORIENE?

 

 

DU SKAL BLI MAMMA, FOR FAEN. TA LITT ANSVAR OG OPPFØR DEG SOM DET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har du kanskje ikke merket att her er mange klageinlegg hver dag...Sånne som ditt mener jeg... Att folk legger inn feil spørsmål osv. i forhold til hva DU vil lese...

 

Og om noen bekymrer seg i graviditeten ,så har ikke d noe med om de tar ansvar og oppfører seg som en mor- det er kanskje nettopp d de gjør.. Nesten alle mødre bekymrer seg- noen lite ,andre mer- og d må de få lov til...De fleste her som bekymrer seg virker jo som de har opplevt så pass mye tidligere att de virkelig har grunn til å bekymre seg, så kan de ikke få spørre da...?? Er jo ikke så vanskelig å la være å gå inn på de trådene du ikke syns passer deg....

 

Syns d er utrolig mange frekke folk her jeg asså.. Som d stod i ett annet innlegg: her kommer nye gravide inn her hver dag,og de må jo få spørre om d de vil- uten å måtte lese gjennom mange gamle tråder... Her er virkelig utrivelig her inne, og d e pga dere som klager på andre sine tråder HELE TIDEN!! Finn dere ett annet forum da vell, eller gå inn på kranglesiden! Dere kan desverre ikke bestemme hva folk lurer på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje derfor noen lagde et nytt?

Fordi man ikke gidder gå inn på alle?

 

Er litt enig med HI, en førstegans her vil jo bli redd for å bli gravid bare av all skremselspropagandaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært gravid før, har barn og vært igjennom dette før. Heldigvis uten dette styret her... Jeg blir tildels rystet over alt folk kan lure på som inngår under barneskolelærdom, mener nå jeg.. At folk spør spm her istedet for å google det først, som tidligere nevnt. Nettopp for å unngå hsyteriske og skremmende spm som ikke passer i en overskrfit..

 

Har dere ingen nært forestående som kan svare på slike spørsmål? HVem skal bistå når barnet er født? Jentene med alle hormonene her på barnimagen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne siden er for gravide med hormoner og har man ett spørsmål så må man få lov til å spørre, det er det denne siden er for.

 

Og om du HI irriterer deg så ille over det, så la være å les hvert enkelt innlegg og finn på noe annet enn å sitt på denne siden om du kan alt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverst i venstre hjørne her,kan du søke på bim.. På ting som har blitt skrevet før. Bare skrive inn ett søkeord.. Så det går an å prøve litt før man legger ut ett spørsmål som man skjønner mest sannsynlig er lagt ut tusen ganger før...Jeg er til en viss grad enig med HI. Husk at dere er gravide,dere skal ikke dø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt stum når jeg leser innlegg som dette! Dette nettstedet er da for alle! Og ingen spørsmål er for dumme. Du har kanskje vært en av de heldige som har opplevd ukompliserte svangerskap, eller som tar veldig lett på ting, men alle er vi forskjellige og opplever ting forskjellig. Ingen svangerskap er like. Slike sure innlegg som ditt hører ikke hjemme noen steder, eventuelt på kranglesiden.

Om du kommer over innlegg som du synes er for teite, så trenger du jo ikke lese så mye på dem da, men gå videre til neste.

Blir nesten litt lei meg når jeg treffer på så sure folk på nettet.

Lykke til videre i svangerskapet ditt- håper du slipper å møte så mange teite folk i framtida- og jeg håper å slippe å møte så mange som deg. så hadde verden vært et bedre sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor BIM finnes!! For å snakke med andre i samme situasjon. Kvalme, SA, graviditetstester osv. er jo det som er en del av det å være gravid. På 2 trimester går det sikkert over i andre type spørsmål. Her inne kan du lese det du vil lese, hopp over det du ikke gidder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho, du må ha det tøft i hverdagen når du hisser deg sånn opp over dette. Håper denne reaksjonen er unntaket, snarere enn regelen, for din egen del.

 

Og når man rakker ned på andre, bør man ha baller nok til å ikke signere med Anonym, synes jeg.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fatter ikke hva skjer her og hvor man kan ta seg retten fra til å sette inn en sånn innlegg. Du som har starter dette må jo være feil på hele side. og må har lyst på provokasjon hele tiden. jeg syns man skulle kontakte de som har BIM side.

 

Det er de frekkeste jeg har opplevt.!!

 

og selvfølgelig signere med anonym igjen. noe så dumt og respektløs...faen jeg har ikke ord for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns generelt det er ganske utrivelig på 1.trimester jeg. Skal ikke vi være glade for at vi har blitt gravide? Nesten sånn at jeg savner tiden på Bli gravid, selvfølgelig med unntak av at jeg nå er gravid.

Men, èn ting er jeg enig med HI i, det er angående SA/MA. Jeg blir redd av å se slike overskrifter hele tiden, men det betyr ikke at de som opplever det ikke skal få skrive inn hit.

Nei, folkens, ha respekt for andre mennesker og vis litt storsinn selv om hormonene herjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til HI- noen av oss er litt enig med deg- men ikke i alt:

 

Vi er endel som er litt mer voksne som ikke gidder være på 1. trimester fordi det er utrolig lav snitt alder her. Og diskusjonene rundt temaer som er rimelig "obvious" holder man seg automatisk unna.

 

Mange her oppfører seg spesiellt fordi man enten er gravid, prøver å bli det eller har vært det.. Hormonene trenger vel ikke ta så overhånd at man er anonym hver gang man slenger dritt, og når det er snakk om noe hyggelig så tør man fremstå med nick?

 

Da holder vi litt eldre enn 20 oss på skravle eller søker råd hos noen av de som tilsynelatende ikke prøver å skremme oss med alle festeblødninger, SA, MA ol..

 

Det går som regel bra i svangerskapene. Dessuten BLIR det født barn i verden hvert eneste sekund, så jeg tror ikke det er farlig- de fleste gjør det også flere ganger..

 

1.trimester er kjent for å være et sted for de gale på Barnimagen.com, hvor man hyler og skriker og skremmer...

 

Så hvis det er så viktige for enkelte å holde på denne skrålingen sin- så behold for guds skyld denne førstesiden på 1.trimester..

 

Men kom dere opp på vårt nivå når dette sutre- trimesteret deres er ferdig...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smil og vær glad..... osv osv.... PRØV Å LA VÆRE Å LA HORMONENE TA HEEEEELT OVERHÅND DA ALLE DERE "SURE SÆRINGER"

la folk få lov til å stille akkurat det eller de spørsmålene de har lyst til...

IKKE ALLE HAR NOEN DE KAN SPØRRE!!!!

Å ikke er det sikkert at man vil fortelle de nærmeste at man er gravid nettopp pga SA/MA osv...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst!!!!! Du som startet dette innlegget her, hva er det med deg da? Her skriver du og klager på "du skal bli mamma", og angklager hun for alle de "tåpelige spm " her inne. Kanskje hun spurte om hva tid man går over til neste trisemester, men er det nødvendig å skrive om henne som hun er helt dum i hode?? Jeg kjenner faktisk denne dama, og hun har aldri skreve inn mange av de spørsmålene du anklager henne for..Hun er frisk og rask og er ei superdama..Ikke rakk slik ned på de du ikke vet noe om, og døm dem ut fra et eller 2 innlegg her inne!!

 

Ta deg sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

latterli..!!!

hvorfor tror du(anonym som startet tråden) at denne siden er her??? det er fordi mangen lurer på forsjellige ting.

Sånne som deg har ingenting her å gjør. og jeg kan tenke meg at du har nok stilt et par spørsmål du og, soden du ikke tørr å signere med nicket ditt en gang!!!!!!!!

 

rett før jeg melder meg ut av hele BIM.... og jeg tror ikke jeg er alene om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såååååååååååå enig med deg anonym som skrev rett før meg!!! Fristene å mld seg ut..Dette er ikke noe koselig, og spør du om noe så er du plutseligt helt dum i hode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy F** så feig du er HI!!!! Hvis du venter at noen skal ta deg alvorlig så underskiver du ikke innlegget med "anonym"!

 

dette er helt latterlig! hva fikk du egentlig ut av dette?

 

Du stiller spm om hvor gode mødre de som stiller spm her blir? Og hva med deg??? Tror ikke du skal være så stor i kjeften....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ...til hovedinnlegger! Du e teide, sjokke, ronne å FEIGE!!!!! Gå å dø...sorry uttrykket, men dette var mongo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Nei.. skjønner godt norsk. Og du... Du sier du er lei alle spørsmål som er like.. JEG er lei alle som irriterer seg over alle spørsmål som er like. Da jeg var gravid for 7 år siden var jeg daglig på doktoronline. Vi som var der gav hverandre råd.. og gav videre råd vi hadde fått...

 

Hva vil du snakke om da anonym?? Hva er denne siden laget for??? Du er eksperten.. så jeg må jo spørre.

 

Er glad når jeg kan spørre tusenvis av andre blivende mødre om de føler det samme som meg.. og ikke minst: JA.. jeg skal bli mamma... JA jeg oppfører meg som en sivilisert en. Starter ikke krangletråder med sterk uthevet skrike skrift i allefall.... Og banner som en tømmerhogger. Det er ikke å oppføre seg som en mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda... Du er vel en av de som sliter med å bli gravis. Hehe jeg skjønner frustrasjonen din, men slapp av "lille venn" snart er det din tur også :-) :-) :-) Kiss kiss ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...