Gå til innhold

Treg mage..


Barnkanskje? m liten prinsesse

Anbefalte innlegg

Magen har visst tatt ferie. vet at systemet skal gå saktere for å ta opp næring til den lille spiren men så til de grader seint at man får vondt i magen og ser ut som en høygravid hvalross da.. :(

 

Noen som har noen gode råd å komme med for å speede opp littegranne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det litt på samme måte, men jeg er veldig tidlig (4+3) så har kun vært litt treg noen dager. Tror det er lurt å passe på å drikke masse vann, og i går fikk jeg fart på systemet ved å gå kveldstur. Det bør du prøve. Ellers går det ann å kjøpe en olje på apoteket som man drikker, heter det lactulose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja kjenner til problemet med treg mage ja.... Har i utgangspunktet et system som funker veldig sakte, og nå er det jo ti ganger verre enn vanlig..

Gode tips; masse vann, fiberrik kost, et par svisker eller en håndfull rosiner per dag, og linfrø dersom det viiiirkelig tetter seg til.. Det forsøker iallefall jeg så får jeg se hvordan det går!! Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann...masse!, Frukt(ikke banan), grønnsaker(masse gullerot), svisker, rosiner, cultura, joghurt m linfrø, ikke så mye søt melk...og litt nøtter(håndfull)....bruker selv sånne peanøtter m skall(sunnere)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for råd jenter!!!

 

Skal skrive ned alle sammen og gå til verks. Fikk også akupunktøren til å sette litt nåler for det igår. Her må alt prøves:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...