Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Pleier ikke å lage så mye. Men blir som regel pepperkaker,risboller og marsipankuler. Får som regel litt småkaker av mamma også. Noen som har laget noe gelegodt?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2007 Og delfiakake selvfølgelig, nam
Sunniva- og Majamamma Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Her i huset lager jeg peppernøtter, trøffelkonfekt, suksessterte og risboller til jul. I tillegg lager jeg pepperkaker med eldstejenta!!!
silhah og emilie Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 pepperkaker, colakaker, sjakkruter, peppernøtter, pepperkake hus og kakemenn:) ja åsså marsipan kuler, konfekt og hjemmelagde karameller
*Rutletutt* Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Pepperkaker, sjokoladeboller (risboller), marsipan (kjøper sånn ferdig masripan som vi lager til og pynter med sjokolade, konditorfarge og non-stop), nøttetopper, havrekjeks og silkeputer. Baker dette hos mamma da, så det er vel strengt tatt HUN som har dette, men vi er jo der i julen da så;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå