Gå til innhold

ultralyd spsm...svar værsåsnill

Anbefalte innlegg

jeg var på ultralyd og babyen var frisk og fikk vite at det er en gutt jeg venter..men babyen bevegde seg ikke noe særlig.er det noe jeg burde være litt bekymret for?=( da jeg var på ultralyd på tulla mi danset hun rundt hele tiden.kan det være noe farlig hvis babyen sparker bare litt om dagen også?er 19 uker på vei...

Fortsetter under...

Babyene er veldig forskjellig. Jeg venter en liten jente nå, og hun var veldig aktiv og ultralydundersøkelsen tok veldig lang tid, så til slutt måtte de flytte henne dit de ville med den undersøkelsesgreia. Kan ikke huske at sønnen min beveget seg så veldig sist. Uansett, hvis du er veldig bekymra, så ta kontakt med de der du var på undersøkelse, så får du et sikkert svar. Men babyene er ulike akkurat som når de kommer ut av magen, noen er jo skikkelig turbo mens andre tar det mer med ro.

sist ventet jeg ei jente, hun var veldig rolig under hele UL, men normalt jevnt med spark ellers.

venter ei jente nå, og hun var veldig livatt, men fant totten og la seg til ro på slutten av timen, kjenner jevnt med liv ellers nå og.

men alle barn er forskjellig, akkurat som oss voksne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...