lilly01 Skrevet 26. oktober 2007 #26 Skrevet 26. oktober 2007 Hej Gud vad ni har sprayat, jag har bara sprayat i 9 dagar. ska på første kontroll på onsdag.Tanta kom på besøk igår er dette riktig? Jag kommer ikke ihåg fra førre gång. Ha det bra alle sammen
Lessen Skrevet 29. oktober 2007 #27 Skrevet 29. oktober 2007 jeg fikk mensen på spraydag 11/12, det var normalt iallefall, ta utgangspunkt i når du hadde forrige mens... Men dere, er det fler som våkner på nattta av hetetokter....?? huff, det er litt plagsomt gitt... men nå er det sprøytestart til onsdag for min del, gleder og gruer like mye... hvordan er det med resten??
Drømmesmurf Skrevet 29. oktober 2007 #28 Skrevet 29. oktober 2007 Viktig å si ifra om man ikke får mens før sprøytestart, så mens er bra:-) Blir dere andre tette i nesa av å spraye, eller er det kun meg? Jeg starter med sprøyter i morgen;300 IE Vesla mi har akkurat fått barnehageplass, så nå har jeg en bekymring mindre framover. Håper å redusere på stress, er så redd det ikke skal bli vellykka, det er jo siste forsøket vårt.....
Lessen Skrevet 30. oktober 2007 #29 Skrevet 30. oktober 2007 hei sangsmurf, jeg blir bare tett med en gang, nyser og litt sånn, så går det over i løpet av 30 min.... gikk det greit med sprøyta idag?? jeg begynner i morgen....
soesta Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #30 Skrevet 30. oktober 2007 Hei eg skal strarte med sprøyter i morgen. Når på døgnet er det anbefalt å sette sprøytene. Får meg passer det best på kvelden i 22.30 tiden pga skiftgåing
Drømmesmurf Skrevet 30. oktober 2007 #31 Skrevet 30. oktober 2007 Hei,2 vil bli 3! Har ikke tid å sitte nå, ups, men er fristende å svare, hehehe... Gikk greit! Er ikke så lenge sia sist, men grudde meg for det! SOv faktisk dårlig pga det, dumt, når det er så enkelt..... Jajaja, da har jeg en dag mindre med sprøyter igjen, nedtelling, hehehehe.... Synes jo det er litt ekkelt, da!
lilly01 Skrevet 31. oktober 2007 #32 Skrevet 31. oktober 2007 Hej var på kontroll idag og hade lite onda aningar om att det ikke skulle vara så som det skulle. Men jodå allt såg visst så fint ut så nu har jag satt første sprøyta.Yippi! Ska på kontroll den 9 så då hoppas jag att det kryr av egg.
Lessen Skrevet 1. november 2007 #33 Skrevet 1. november 2007 SÅ bra, da er alle i gang da... jeg tror liksom at dette med egg skal gå bra, siden jeg hadde så mange umodne egg som lå klare, men er litt bekymret for svømmerne til sambo, andre i samme situasjon??
*-* Skrevet 1. november 2007 #34 Skrevet 1. november 2007 Jeg var også på kontroll i går og satte første sprøyta i går kveld. Nå er vi gang!! Plutselig var det ikke så lenge igjen til det skulle skje noe! Føles ganske uvirkelig, syns de ukene med spray har vært så utrolig lange. Vi skal også på kontroll 9., så da ligger vi helt likt i løypa lilly Må prøve å slutte å bekymre meg jeg nå. Som legen sa i går, nå er det ikke noe dere kan gjøre lenger, dere får all den assistansen dere kan få på nåværende tidspunkt. Får prøve å heller lene meg tilbake og glede meg jeg nå. Lettere sagt enn gjort, men får være streng med meg selv. Og så blir det godt å bli ferdig med spray og sprøyter snart. Har gått ganske greit, men kjenner jo at jeg ikke er helt meg selv. Foruten kort lunte på samboer, så begynte jeg å kjefte skikkelig på en fremmed mann som hadde parkert for nærme meg i går, det er jo ikke så bra, hehe.
Lessen Skrevet 1. november 2007 #35 Skrevet 1. november 2007 hehehe.... men dere??!! hvorfor er dere på kontroll nå??? jeg har vært inne 1 gang og det var første konsultasjon, etter det har jeg gått på sprøyter i 2,5 uker og begynt stikkinga, skal ikke inn før UL 9/11 jeg...... bra dere blir sjekket altså, bare lurer på om jeg skulle vært på kontroll også??!!
*-* Skrevet 1. november 2007 #36 Skrevet 1. november 2007 det var første kontrollen min, så det er sikkert litt ulike rutiner. har vært til utredning privat, da vi endelig kom inn på IVF på ullevål nå fikk jeg bare resepter i posten og beskjed om at jeg kunne starte. så vi har ikke vært inne før i går, hvor vi fikk innføring i sprøyter og beskjed om hva som skjedde videre. så er det en sjekk 9. og så uttak uka etter hvis alt er i orden.
lilly01 Skrevet 1. november 2007 #37 Skrevet 1. november 2007 Hej 2 vill bli 3. Jag er og litt orolig før svømmerne till min man må hentes ut, og sist fans det ikke så månge men de lycktes og befrukta 6 egg. Så får bare håpe på samma tur denne gång. Vet ikke varfør vissa får gå på sprøyter så lenge det er vel litt individuellt beroende på var problemet ligger kanske. Fick og resept på spray i posten, og første kontroll igår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå