Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

skal du sette inn i uke 46?? det skal jeg også, hvis alt går etter planen da. Mitt første forsøk.... har begynt på spray....

du/dere da??

Skrevet

Hej,

Vi ska og ha uttag i uke 46 viss allt går som det ska. Jag børjar spraya den 17. Hoppas att jag får samma fina biverkning som sist. Energi, det var helt toppen.

Det hoppar nog på några fler med tiden.

Skrevet

Er beynnt på nasespray 11 okt. Og skal begynne på sprøyter 30 oktober. Planlagt egguthenting uke 46. Spennede

Skrevet

Då har jag i dag startat med sprayen. Skønt att endelig vara igång. 21 dagar er lååång tid og vente.

Skrevet

jeg begynner på sprøyta 31/10, så da er vi ganske likt i løpet...

spennende...

flere som sliter med hodepine eller?? pga sprayen... jeg hater den, men deilig å være et skritt nærmere målet da!!!

Skrevet

Hej

Konstigt så olika dessa hormoner påverkar oss. Sist jag gick på suprecur hade jag inga bivekningar tvert om jag blev mye piggare. Viss det blir samma igen ska jag spørr legen min om det er noe i sprayen som jag kanske saknar till vanlig.

Har tyverr inga råd mot hodepine førutom paracet, og prøv att slappa av i nacken.

Skrevet

Er bare trøtt elles ingen bivirkninger av nesespray. Er utrolig glad for at eg er igang

Skrevet

Hei! Starta m Synarelaspray den 13. okt. og starter med sprøyter 30. okt. Skal ha uttak ++ i uke 46. 8.nov skal jeg på ul, får vite datoene for uttak da. Vi har ei lita ettåring som ble til på denne måten, dette er mitt siste mulige forsøk (pga alderen min) , så vi er litt ekstra spente....

Skrevet

Vi får fryseforssøk, men det er rimelig få egg hos meg hver gang. Har kun tre egg på frys nå. Jenta vår fikk vi til på 1. forsøk noensinne, så det var et under! Vi har hatt ett mislykka i sommer.

Jeg er litt trøttere enn jeg pleier, men om det er sprayen eller at jeg er ute i arbeid igjen, det er ikke godt å si, hehehe...

Skrevet

Jeg startet med spray 6 oktober, og skal ikke inn til UL på Ullevål før 31 oktober. Ganske lenge på denne sprayen syns jeg, tre og en halv uke. Det gikk veldig greit første uka, men den siste halvannen uka har jeg vært trøtt og har vondt i hodet. Sover ganske dårlig også. Litt sliten nå...

Håper jeg får begynne på sprøyter etter kontrollen neste onsdag, da regner de med at det blir uttak i uke 46.

Dette er første forsøket mitt, så jeg har ikke mye å sammenligne med. Må begynne å prøve å få opp optimismen nå, akkurat nå kjenner jeg meg bare helt flat. Og er redd for at det skal bli avbrutt eller at de finner noe helt feil...

Men i går føltes det gasnke bra, så det svinger vel litt opp og ned dette :)

Skrevet

Hej jenter,

trevligt med noen fler og skravla med. Jag er igång med andre førsøk. Det er en del det svinger før så bare ha det i bakhodet.

Jag glømmer hele tia desse folat tabletter må skerpe mig pga min alder. Vill ju ikke riskere brock vid ett ev positivt test.

Skrevet

Så lange tidsperspektiv, ja. Skjønner at du synes det blir strev. Men stå på. Det er ikke lenge igjen! Det bare føles slik når vi tenker på det hele tida. Jeg prøver å tenke at livet mitt ikke bare må dreie seg om dette. Men selvsagt er det enklere å tenke slik når jeg har fått ei nydelig lita tulle. Jeg vet jo at kroppen min KAN. Men jeg vet jo ikke om den kan på sitt siste forsøk, jeg må bare håpe..Trøst deg forresten med at du er foran meg i det minste, hehehe, med ei hel uke. Da får du svaret ditt ei uke før også :-)

Hvilket sykehus er du knytta opp mot? Vi er i Porsgrunn. Bruker en og en halv time på å kjøre dit, men det er da verdt det.

Skrevet

Vi er på Ullevål hvis det var meg du mente. Har ikke vært der i det hele tatt ennå, bare fått resepter i posten... Kanskje derfor det også føles litt fjernt ennå. Blir spennende neste onsdag. Joda, er forsåvidt optimist på tiden etterhvert, er jo over to tredeler med spray nå. Må bare tørre å være optimist. Liksom litt redd for å glede meg pga fallhøyden. Men man må jo tro på det, ellers er det vel ikke vits. Hadde vært så deilig om det hadde gått nå....!!!!

Skrevet

Hei, Lindsay, lily01, 2 vil bli 3, soesta og si ca da!

Håper dere er interesserte i å fortsette litt prating når vi har tid.... Jeg har litt god tid for tida, dagmammaen er syk...og vi venter på barnehageplass. Det er like før vi får; dvs. fra 15.des eller tidligere, så håpe, håpe...

Ble så overraska over at lily01 hadde vært inne en halvtime før meg, det hadde ikke jeg og PCen min oppfatta, så, derfor, Lindsay, ja, det spørsmålet var retta til deg.

Der ble jeg minnet på den Folaten også! Hehehehe... For å trøste deg når du ikke er flink å ta, husk at det er statistikk de går ut ifra når de maser om Folat. Min søster hadde ikke hørt om noe sånt en gang, ingen masa på henne om å ta Folat, hennes barn er seks, ti og tolv, og ingen av dem har noe ryggmargsbrokk.

Vi som er på nettet og oppdaterer hverandre stadig, vi får huske på at det har blitt barn til i tusenvis av år.... Det er lett å tro at alt går galt, om man ikke følger opp det som "det dreier seg om" i vår tid. Folat er sikkert lurt det, men bra kosthold er også lurt, sånn tenker jeg. Jeg har laga meg en avtale idag, håper jeg greier det: det er ikke lov å spise sjokolade eller kake uten at det er på besøk eller at vi har besøk selv....Hehehehe....

Veslesmurfen min har våkna fra ettermiddagsluren sin....so long!

Skrevet

Huummm, det var ju det der med ett bra kosthåll....!

(hi,hi)

Skrevet

Hei alle sammen!

Korleis er formen! Eg føler meg i bra form men synes tiden går seint. Gler meg til å komme til Trondheim uke 46.

Skrevet

hei igjen!!

Formen er ok... Jeg også gleder meg veldig til å komme inn. Men nå er jeg mest spent på sprøytestart og om det kan bli noen fine egg å hente ut... Og om sambo får skyti" ut de beste svømmerne... Han har jo ikke så god kvalitet....'''

Skrevet

Hei!

Formen min er bedre igjen heldigvis, var nok litt påvirket av at jeg jobbet mye første uka på spray. Fortsatt trøtt, vondt i hodet på ettermidagene og sover litt dårlig, men ikke verre enn at det går greit. Litt sår i nesa og snufsing og nysing på meg, kan bli mistenkt for dop av mindre, hehe.

Nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg til neste uke, begynner å få opp troen på at dette kan gå. Er på dag 21 med spray nå, bare fem dager igjen, jippiiiii (utrolig lang den sprayinga mi...).

Blir veldig spennende med kontroll på onsdag!

Skrevet

hehe... kjenner meg helt klart igjen i det du beskriver,.... hodevondt +++ men jeg også mener at det har blitt litt bedre, akkurat som kroppen har blitt litt mer vant til dette. 16 dager har jeg sprayet nå... når begynner du med sprøyta?? jeg begynner til onsdag.... grrrrruer litt, men men...

måtte det gå bra for alle!!!!

Skrevet

skal til kontroll på onsdag, da har jeg spraya i 26 dager (vet ikke hvorfor så lenge, tror det er fordi de ikke har hatt ledig time før), håper at jeg får sette igang med sprøyter rett etter det, dvs onsdag kveld eller torsdag. de kan umulig har planer om at jeg skal spraye særlig mye lenger da, med mindre det er et eller annet spesielt da...

Skrevet

hmmm... hvorfor skal du på kontroll før du begynner med sprøyta da?? det skal ikke jeg nemlig.... rart...

tror det er mange forskjellige opplegg rundt omkring!!!

får håpe du får kommet i gang!!

Skrevet

Hei igjen, så koselig at alle er "med", hehehe...

Vi reiser bort i helga, så jeg blir borte litt, men gleder meg til å komme inn igjen på en prat. Litt nysing på meg også, svir etter sprayen, litt vondt i hodet, mer enn sist, hm, ellers alt greit!.... Må styre videre, mye å pakke med en liten Smurf i huset,

GOD HELG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...