Gå til innhold

April: Er så sliten om dagen.

polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Siri har blitt så trassete og vill ikke høre på noen av oss voksen lenger, ikke legge seg, ikke spise og ikke gå i barnehagen.

Selv er jeg trøtt og sliten om dagen for den lille i magen tar all energi fra meg.

Dere som har to eller flere barn, hvordan har dere klart å holde ut meg barn og graviditet ?

Har nesten gått så langt nå att jeg ikke kunne tenke meg den som ligger i magen lenger. Jeg orker bare ikke mer, sitter bare å gråter om dagen av utmattelse og oppgitt for att ingen vill høre på meg. Mannen sitter bare å smiler og sier att jeg får bite tenna sammen og gå igjenom det.

Måtte bare få det ut. Er sikkert en del hormoner i meg om dagen også.Det er nok de som gråter for ingen ting lenger. hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå!!! Jeg vet så veeeeeeldig godt hvordan du har det!!!! Gå og snakk med jordmor om det!!!!!!!! Det er det beste rådet jeg kan gi!! Og så sover du så masse du bare kan!! Og så skal du gjøre masse ting som du liker!!! Send siri ut med pappan på butikken, på besøk, hva som helst så du får sove (el.l.) Har du mulighet til å reise vekk en helg, alene? Eller at gubben tar siri med seg en plass en helg? Du trenger "fri" det er derfor kroppen sier ifra nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg mer enn ett barn, men husker jo med skrekk og gru hvor trett og sliten jeg var i begynnelsen av graviditeten... Og da kan jeg jo bare tenke meg til hvor ekstra sliten en blir når en i tillegg har et barn på 2,5 å ta seg av!! Det går seg nok til, men slå mannen i hodet med noe hardt neste gang han flirer og hils fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...