Gå til innhold

Kortere ventetid??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke du trenger å regne ventetid på private i Norge heller. Vi var på Hausken (i Haugesund) og de var nesten klar før vi :-)! Betalte 24000 + medisiner for et forsøk der. Pakker med tre er "billigere", så viss du ikke har barn fra før er kanskje det lurt? Vi visste at vi bare ville prøve en gang til - og det gikk fint det!! (Icsi - venter baby i januar)

Lykke til

Annonse

Okay... hvor mye kom medesinene på da?

Jeg har en sønn fra tidligere forhold, har EL hver mnd og mensen regelmessig.

Har tatt alle prøver og de var fine, sambos utseende prøver var ikke fine, mengde og bevegelighet var bra, men utseende prøven viste mengder med hvite/røde blodlegemer i prøven, så alternativet erå plukke ut de gode cellene,(der var mange av dem og) og føre dem inni mine egg...

Er så usikker og utålmodig. Vil ha barn nå!!

Har prøvd så lenge... men vi må vel gå gjennom utredningen uansett før vi kan søke?

Hmmm, går det ang slikt også=)?

Flott, spørs om en skal gjøre det når vi vet konkret at vi må ha hjelp til dette da. Alt avhenger av den nye prøva han skal levere inn...

Men belager oss på at vi må ha hjelp.

min sambo leverte også ny prøve først, den var klart bedre, men ikke helt 100 og siden vi hadde gått så lenge så ble det ivf....

Bare spør om de har en ringeliste, jeg sa bare at vi var veldig klare og 2 uker jeg fikk brevet om at det var 7 mnder å vente, kom vi inn, og nå har jeg begynt på nesespray!!!

Lykke til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...