Gå til innhold

Gravid og "Trykk" i siden, Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er gravid, 4+3 så det er veldig tidlig. Men jeg kjenner litt trykk i venstre side, ca 3 cm innforbi lysken og ganske langt nede. Er dette normalt? Det er ikke direkte vondt, men trykker/ stikker litt innimellom. Har kjent det på høyre side også, men det er definitivt mest konsentrert på venstre side. Håper noen kan beroligge meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, dette er helt normalt. slapp av :) jeg kjente trykker og stikker mest på høyre side i begynnelsen og det kom etterhvert til venstre side. det varierer nok. ikke strekk magen din. for eks. ikke strekk så høy for å ta tallerken i hylle og ikke bær eller løfte tugge ting. disse er de viktigste du må passe på. Ellers klagene dine er helt normale som nesten alle opplever. Nå er jeg 10 uker på vei og ikke like plagsomt lenger.

Skrevet

Er det sant? Trenger jeg virkelig ikke være redd for svangerskap i eggstokken?? Det var et urolig betryggende svar, du er en engel! Og det kommer mest når jeg snur meg i senga eller anstrenger meg, men kan selvsagt komme når jeg sitter musestille også. Så da kan jeg slappe av?

Skrevet

Ja, jeg har opplevd/ opplever fortsatt noen ganger helt det samme. Du må slappe av :) det er så viktig at å ikke strekke magen..

Skrevet

heia..er helt normalt, har det jeg også..kjenner det gåt litt ner i lusken nå jeg..er 5+2:-) er livmoren og ligamenter som strekker seg..:-) kos deg..

Skrevet

Tusen takk for beroliggende ord. Dette er helt nytt, så. Ringte til legen og fikk time i uke 10. Syns det er så lenge til! - Men det er vel også normalt?

Kos deg du også fest del lille spire!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...