Gå til innhold

flere som sover dårlig?


isa3

Anbefalte innlegg

jeg sover sååå dårlig om natten,er oppe flere ganger å må på do og ellers klarer ikke jeg å sove mer enn 2/3 timer.

 

flere med samme problem?

 

er 8.uke på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, samme problemet her.

Sover veldig dårlig, hihi den tissinga blir det vel ikke noe bedre med utover i graviditeten:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei er der ingenting vi kan gjøre med?? er så trøtt om morgen pluss kvalm og alt. er jo slitsomt det....

 

hvor langt er du på veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 6 uker.

Jeg er ikke noe i storform jeg heller, du må spise lite og ofte:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her....Våkner gry tilig av tisse trang...Så klarer jeg ikke å sovne igjen=( Skikkelig plagsomt....Heldigvis er jeg ikke dårlig på andre måter...Bare litt dårlig matlyst!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sover også veeeeldig dårlig!! i tillegg går jeg hele dagene og gjesper,men så fort jeg er i seng er øynene mine lyyys våkne!! resultat: lite og dårlig søvn kombinert med hormoner= ikke bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes veldig kjent ut. Var helt håpløst hos meg i uke 5 og 6 men nå sovner jeg heldigvis etter den nattlige doturen.. Er i 8 uke nå.. Hadde mange søvnløse netter her inne på Bim. Fikk svar på mye rart da;) hehe..

 

Håper det roer seg hos deg også. Merket at jeg ble mere kvalm når jeg sov lite. Våknet ofte.-gikk på do-fant ut at jeg var kvalm- måtte spise-VÅKEN!.. Men sluttet å spise og det gikk ehldigvis bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov også fryktelig dårlig når jeg var 6-7 uker. Våknet i ett, og sov veldig lett. Nå er jeg 11 uker og sover som en stein... Er bare oppe og tisser 1 gang i løpet av natta, men sovner uten de store problemene igjen.

Så det er mulig det blir bedre for deg etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...