labine Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Skal ha en baby til våren og har lyst å kjøpe noe å bære ham/henne i...er det noen som kan komme med for og motargumenter til de forskjellige typene som fins? eneste jeg veit at det IKKE blir er babybjørn da vi arvet en til vår eldste som vi aldri følte oss komfortabel med å bruke....
*R&B* Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Du bør gå inn på www.tettinntil.com, der får du vite alt om bæring:)
en liten en Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 enig med forrige innlegg, og anbefaler bæresjal eller mei tai!
Bergene Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Signerer de to andre; gå inn på tettinntil =). Ellers er elastisk sjal (vi hadde moby wrap) helt supert dupert til nyfødt, men ble for tungt å bære med når jenten vår var blitt 5 mnd og ca 7, 5 kg, så da sluttet vi med det. Mei tai er supert fra 3 - 4 mnd syns jeg, veldig behagelig på og det er enkelt og går fort å ta på seg. Vevd sjal er jo også behagelig, men mei tai går raskere å ta på så vi bruker den mest nå, før brukte vi som sagt elastisk sjal.
*Mustang Sally* Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 til nyfødt vil jeg anbefale elastisk sjal. Slynge er også noe som er veldig kjekt uansett alder. Jeg har mange forsjellige bæretøy, men de jeg bruker mest til begge barna er vevd sjal, mei tai og rungslynge. Kom inn til oss å les mer om bæring. Mange annonsører er der også. www.barnvedhjertet.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå