Gå til innhold

kvaaalm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 uker i dag. kvalm. kjempe kvalm.. vet ikke hva jeg skal spise,har ingen matlyst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som vil hjelpe deg, men jeg har hatt det likedan, og vært sykemeldt pga. det flere uker. Jeg har fulgt de fleste rådene jeg har funnet her inne som f.eks knekkebrød, grønne epler, appelsiner, marie-kjeks og iste. I tillegg har jeg spist mye nudler (Mr. Lee-boks) og kyllingsuppe (liten gul pakke som gir en porsjon). Har aldri sett det på noen liste, men siden det har hjulpet meg, kan det jo hende at det vil hjelpe noen andre også.

Skrevet

Jeg har også begynt å bli kvalm. Utrolig ubehagelig! Så igår klarte jeg ikke mer da måtte jeg bare bestille reisesykearmbånd, de jeg hadde forrige gang ligger på et lager så hadde ikke tid til å vente til vi skulle dit :-). Og jeg gleder meg til å få de. De hjelper enormt!!! Anbefales. Forrige gang ble jeg kvalm med en gang jeg tok de av for å bare dusje så de hjelper!

http://www.helseshop.no/produkter.asp?ID=8&segment=1&session=

Skrevet

suppe funker for meg.. og riskaker.. og faktisk sjokoladepudding om morgenen på senga før jeg står opp.. er kaldt og glir lett ned..

Skrevet

Hmm, hvor langt er dere på vei jenter? Jeg er ikke kvalm i det hele tatt, og begynner å syns det er litt merkelig.. jeg er 5+2 idag. Nesten så jeg har lyst til å bli litt småkvalm om morgenen :P Men det kommer vel sikkert etterhvert! Har lyst til å kjenne at jeg venter barn iallefall :-)

Skrevet

Å nei, Sukkelinn, ikke håp på å bli kvalm. Du kommer til å angre;) Kvalmen tar overhånd, så klarer ikke tenke på at jeg er gravid en gang! Kryss fingre og tær for at du slipper:)

Skrevet

hehe, slekter jeg på mammaen min kommer nok kvalmen etterhvert ;-) Huff, skjønner at det er grusomt. Spesielt på jobb tenker jeg! Men bittelitt kvalme på morgenkvisten hadde vært greit.. Vil føle meg gravid! :-)

Skrevet

Vært skikkelig kvalm i dag...ante ikke hva jeg skulle klare å spise...så fant jeg en pose tyrkisk pepper og gomla i vei....og syns d hjalp...drakk mye vann til....rareste kveldsmat på lenge...;)

Skrevet

hei :) tenkte berre at eg skulle informere om at du ikkje skal spise meir en 50gr lakris/salmiakk pr. dag... Eg hadde slik lakris kick når eg var gravid med førstemann, men så hørte ag at d kunne vere farlig p.g.a at du kunne få høgt blodtrykk, så eg spurte jordmora når eg var på ultralyd i uke 18 å ho sa at d var greit, men ikkje meir en 50gr. (ikkje for å virke formanende, men tenkte d var greit å informere om det siden d ikkje er så mange som veit om det :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...