Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 11. oktober 2007 #1 Del Skrevet 11. oktober 2007 14 dager før termin kom der ei lita jente på bare 2950 g og 47 cm. Men det beste av alt var at alt ser bra ut med henne ) Broren min fikk jo beskjed for 1 uke siden at de kunne forberede seg på et barn med hjerneskade, men alle prøver til nå er fine ) Så nå har Alexandra fått sitt 14 søskenbarn.. Stor slekt ja ) Og for 2 dager siden fikk ei av mine beste veninne og søskenbarnet mitt hver sin gutt på over 4 kg og 54 cm.. ( de var litt større de ja) Vært en liten babyboom her de 3 siste dagene ) Men gleder meg sånn til å treffe det nye søskenbarnet til alexandra, veldig kjekt at det ble jente ja.. er ikke så mange av de i slekta ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 12. oktober 2007 #2 Del Skrevet 12. oktober 2007 Så flott at jenta har det bra da! Dere var jo så bekymret... Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 12. oktober 2007 #3 Del Skrevet 12. oktober 2007 Gratulerer som tante -nok en gang! Det var gode nyheter!! Og ja..når de er over 4 kg er de store..hehe.. (Been there, done that...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 12. oktober 2007 #4 Del Skrevet 12. oktober 2007 Så bra ta alt ser fint ut til nå!! Krysser fingrene for at de ikke finner noe som tyder på noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå