Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Er tre uker siden jeg fødte og hver natt svetter jeg enormt, slik at dynetrekk og laken blir helt vått. Noen andre som har opplevd dette? Kan det skyldes hormonforandringer i forb. med start på amming, e.l? Eller er jeg kanskje syk? Har brukt mye smertestillende etter fødselen pga keisersnitt, og har også lurt på om det kan være mulig bivirkninger av dette..???
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har hørt at det er normalt å bli varm og svette litt ekstra når man ammer...Hvis du ikke føler seg syk, er du nok ikke syk. Har du det kjølig på rommet om natta? Jeg begynner nemlig lett å svette på natta hvos det er over 19 grader inne på soverommet. Jeg ammer også. Vi har 17 grader på vårt soverom. Ta kontakt med helsesøster hvis du er usikker. De er ofte veldig hjelpsomme:-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg svettet også noe enormt om nettene i en uke etter fødselen. Måtte bytte på senga og ta meg en dusj, Dette sammen med rennede bryster gjorde at jeg følte meg ikke akkurat delikat. Spurte jm om dette var normalt, og det var det. Det var kroppen som jobbet etter fødselen. Nå er det tre uker siden jeg fødte og er ikke plaget med nattesvette lengre, heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå