kaalrot Høygravid!:) Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 hei:) synes dere at Emma Emilie blir et tungt navn å uttale?? min samboer vil ha emma og jeg liker veldig godt emilie.. så derfor vurderer vi å sette dem sammen:)
Ikkelektuell Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Emma Emilie er både tungvint og sannsynligvis avledet fra samme navn, så det blir totalt overflødig. Det blir litt som å kalle noen for Peder Petter. Jeg ville valgt ett av dem.
Vannmann35 Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Synes det går helt fint og uttale, og de kommer ikke av det samme. Emma er et gotisk navn, mens Emilie er latinsk. Men synes forbokstaven E i begge navn blir litt feil. Hva med Emilia i stedet, eller Amelie?
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 takker for tips:) usikker på emma amelie for jeg er ikke så glad i navn der første navnet slutter med samme bokstav som andre navnet begynner med.. om du skjønner.. får se hva det blir til, fortsatt veldig god tid:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 ..enig i at det blir litt smør på flesk ja...jeg ville valgt ett av de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå