Chaiemae Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Nå har jeg sittet og lest mine gamle innlegg her på forumet. Det er mange ting jeg nå kan le av men som var ganske så frustrerende da det skjedde. Har jo vært noen sprøytekriser og stressende danmarksturer med store problemer med å få hotellrom. Synes det bestandig blir mye styr med disse turene men det har jo gitt meg noen tragikomiske minner. Håper jeg på denne tiden om et år kan se tilbake på det forsøket jeg endelig ble gravid. Vel det vil jo bare tiden vise.
callmebecka Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Mimring kan være fint ) Inspirert av deg har jeg tenkt litt tilbake selv. Etter at jeg ble gravid med jenta vår, så savnet jeg faktisk dene prøveperioden....!!! Det å prøve var jo det "normale"- slik det skulle være. Jeg savnet spenningen rundt forsøkene, reisingen, ventingen og testingen. Hvor skrudd i hodet går det an å bli, tenker jeg nå, mens jeg forbereder fjerde tur nedover i slutten av måneden! Slenger meg på ditt ønske og håper vi begge, og flere med oss, snart kan se tilbake på denne perioden som da den endelig satt, og kjenne magene vokse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå