Gå til innhold

Vondt i magen


ballblom

Anbefalte innlegg

Huff, dette er sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør likevel og krysser fingrene for at dere ikke henger meg :P Jeg har ofte vondt i magen, ikke sånn kjempevondt, men kjenner godt at det er noe.. er det bare sånn det er, eller skal det ikke være "vondt"? Isåfall, vil det være sånn hele svangerskapet?

Det er ikke så vondt at jeg ikke kan leve med det i måneder, syns bare det kjennes litt merkelig ut :-) Men litt godt å kjenne at det foregår noe der. Blir nesten litt bekymret når det ikke gjør vondt.. hehe.. hmm, håper noen vet?

 

Jaa, jeg er overbekymret ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Jeg går med mensen murringer i ryggen og i magen.... men tror det skal gi seg... håper iallefall det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe der finns ikke dumme spørsmål. Hvorlenge er du på vei??

Jeg hadde selv vondt i både ryggen og magen men det gikk over etter en stund hos meg.

 

hvis du er veldig bekrymret kan ikke du ta en telefon til legen din, bare å få være sikker at alt er i orden? ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker, men terminkalkulatoren sier jeg er 5+2 :-) Jeg har legetime idag, så skal spørre henne da. Kjennes ikke ut som mensensmerter.. er bare en blanding av sultfølelse og oppblåsthet. Merkelig.

 

Vet dere forresten hva som blir gjort hos legen første gangen? Dette er ingen kontroll, jeg ville bare til legen å få bekreftet at jeg er gravid :-) Men kan vel være det blir målt blodtrykk og slik nå likevel?

moro dette her! Føler meg så heldig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også sliter med vondt i magen. Ikke murringen som jeg hadde før men rett og slett magevondt. Omtrent som du beskriver det. Sult, uvel ett eller annet.. Ser jo en sammenheng med at turen gjennom tarmkanalen ser ut til å ta mnd nå og daglige turer på do er oppskrytt.. Men til tider blir jeg skikkelig fortvila..

 

Hadde vært kjempefint om du kunne skrevet noen linjer om hva legen sa. Har enda ikke vært til 1. kontroll.. så venter spent.

 

Er 7+5 selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vondten er litt vanskelig å beskrive. Men som sagt har ikke jeg sånn ordentlig vondt. Bare kjenner at det foregår noe. Men skal sannelig spørre legen etterpå :-) Og da skal du også få svar på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...