Gå til innhold

Regelmessige kynnere...

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende, Ella!

Selv om de ikke er onde så er livmoren din i trening, den saken er klar. Som sagt, vi får se hvordan natten din blir.

Jeg har 2 uker til termin og kan slett ikke sove. Sover 3-4 timer om natten, og et par timer når jenta er på barnehagen. Önsker det hele kan sette i gang nå..

Ha det godt!

Smart å sove litt på dagen ja. Vi får nok venne oss til det etter hvert. Snike til oss en time her og der. Sov godt i natt jeg, men kynnerne fortsatte i dag tidlig etter jeg hadde stått opp og det har vært masse av det i dag også, så det er tydelig at noe er annerledes nå. Det er vel modning og forberedelser så det er fint :) Nå er det meste klart, så gutten vår kan få lov til å komme når han vil nå.

Spennende dager...

God helg!

Jeg hadde masse kynnere de siste ukene før fødsel. De kom og gikk hele tiden. Av og til trodde jeg jeg skulle bli sprø! Ikke fordi det gjorde vondt, men hvis jeg hadde bare litt i blæren, kan du være sikker på at det plutselig hastet med å komme på do. Men det er som du sier livmoren som trener seg litt. Greit å vite, så man ikke blir engstelig! Lykke til videre og håper du får en fin fødsel.

Jeg har 1 - 3 uker igjen til termin (alt etter hvem som regner :-) ) og jeg kan ikke si jeg har noe særlig kynnere...

Jeg våkner kun en gang på natta, for å tisse, og da er kula aktiv! Den holder meg våken en times tid. Men kynnere? Bare dersom jeg går lengre turer... Misunner dere litt de kynnerene jeg. Føler meg ikke høygravid akkurat, når sånne naturlige "gjøre seg klar"- ting uteblir :-/

Lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...