Gå til innhold

spørmål fra bli gravid..


Gjest

Anbefalte innlegg

sorry for t jeg maser... men jeg fikk en svak positiv test på billigtest sine (stav) har noen opplevd det får og at det ikke har stemt..

 

vet ikke helt om jeg stoler helt på de..

 

bare svar de som gidder... skjønner dere er lei av maset:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i følge cb testene så er en strek en strek uavhengig av hvor svak den er.. vet desverre ikke hvordan det er med billigtestene, men burde jo være likt uansett test??

 

håper jeg snart kan gratulere deg da:) for meg høres du gravid ut, men dumt av meg å oppmuntre deg om ikke det er samme regel på billigtestene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svakt positiv på QR, veeeeldig svak, mn den stemte.. Har også brukt billigtest sine,og aldri opplevt noe negativt... :)Men ville nok tatt en test til, for å være sikker:) Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen hjertelig takk...

har aldri opplevd å få en strek før så da er jo håpet veldig stort.. men jeg har kjøpt en cb som jeg skal ta imorgen tidlig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testene, uansett merke og pris, slår ut på HCG. Så så lenge du ikke tar noen medisiner som kan påvirke resultatet, så får du nok en fin opplevelse på doskåla imorgen tidlig.

 

Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

mine tester da jeg ble gravid med nr 2 & 3 begynte med svak strek, så du er nok gravid :) gratulerer.....

 

med nr 1 & 4 gjorde det fullt utslag med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!

 

Er så koselig å følge deg i spenningen i innlegget syns jeg. Sitter her og småflirer.. Er jo bare noen uker siden jeg var der hvor du er nå. og det er sååååå vanvittig merkelig-glad-forundret-overrasket-happy-happy følelse..

 

Nyt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...