Mrs. icsi og småen Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Å ha vondt i magen og underlivet etter egguttak??? Hadde uttak i går og har fremdeles problemer med å sitte. det er vondt å nyse, hoste og trekke pusten dypt, for ikke å snakke om å gå på toalettet.. Og legen snakket om at det kunne bli verre til helgen...sukk, dette er sinnsykt slitsomt, klarer ikke slappe av skikkelig. Gruer meg til innsetting i morgen, tenk om det også er vondt, og at det blir mer vondt enn dette... Paracet hjelper ikke akkurat kjempemye heller... - kjenner tankene om overstimulering sniker seg innpå...
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Dette er tilsvarende det jeg opplevde etter mine tre uttak på Riksen ( Jeg lå rett ut resten av uttaksdagen uten å kunne si noe, le eller gråte, for alt gjorde vanvittig vondt. Løsningen var 1 paralgin og 1 paracet da det var mest vondt. Heldigvis ble det bedre og bedre for hver dag, men det tok bortimot 6-7 dager før jeg var i fin form igjen. Innsettingen er ikke noe å grue seg til ) Lykke til!!! Håper at du får gullegget!
Thea-81 Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hadde vondt etter uttak i 3-4 dager. Som animo ) skriver er innsetting INGENTING å grue seg til!! Jeg opplevde overstimulering første gang 4 dager etter innsetting, hadde 1 natt på sykehus da. Så kom det tilbake 1 1/2 uke etter innsetting og har akkurat ligget 2 uker på sykehus. Etter uttak var smertene vondt i ryggen. Da overstimuleringen virkelig satt inn løp kroppen løpsk og begynte å produsere væske den ikke klarte å få unna. Jeg fikk derfor pusteprobemer (væske som presset på lungene) og mage som om jeg var 5 mnd på vei. Lå på sykehus med dren inn i magen for å tappe ut væsken. Men dette var ikke forgjeers, ul på tirsdag viste 2 bankende hjerter Så lykke til!!!
Eggkoker'n Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hadde kjempevondt i over en uke,klarte ikke å stå ordentlig oppreist. Da jeg snakka med de på riksen om det , sa de at de trodde det var en eggpose de ikke hadde stukket hull på som grodde helt til den sprakk , - men det var ikke farlig =p
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Herregud!!! Jeg er forberedt på det sykhuset skriver jeg, at man blir sykmeldt den dagen det er uttak, og den dagen det er innsett. Nå blir jeg litt nervøs for hva som ligger forann meg kjenner jeg.... Men jeg skal ut og spise og på kino i dag, og skal prøve å glemme alt som kan gjøre vondt i fremtiden ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå