Gå til innhold

Hei dere som er gravide :-)

kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er koselig at dere fremdeles er her og håper dere fortsetter med det :-) Men tenkte jeg også skulle tipse dere om forumet her inne for gravide slitere, der finner dere mange andre gravide som har slitt og som er redde for SA og skjønner hva dere tenker. Masse koselige damer der og. Så da har dere 2 forumer og henge på ;-)

(3. forumer hvis dere vil inn på 1 trim da... men der er det så mye rart...)

Tvi tvi videre med svangerskapet! Blir spennende å følge med dere :-)

Klemmer fra

Fortsetter under...

Takk for tipset!:-) Skal titte over der etterhvert. Men føler det er her inne jeg hører mest til fortsatt. Er absolutt ikke sikker på at det ikke er her jeg vil høre til i lang tid fremover. Jeg er så redd!!

Hadde du det fint i England? Har tenkt masse på deg med pergoen!! Fikk du bivirkninger? Blir spennende å se om pergo'en setter fart på sakene!! Håper virkelig det! Krysser fingrene for deg, så håper jeg at vi sammen kan gå over på 1.trimester om noen uker... For det fortjener vi virkelig!!!:-) Føles rart- jeg er gravid uten å være hoppende glad. Klarer liksom ikke tro at det kan gå bra med meg denne gangen.

Klem fra

Kjenner godt til den følelsen av å ikke være hoppende glad mens gravid... vi vet så alt for godt at en graviditet ikke alltid ender med fødsel... sist jeg var gravid var det skikkelig kjipt å være på 1 trim... de folka der levde i en annen verden enn meg. Så jeg fant trøst på gravide slitere...det var rett før dette forumet kom da, takk og pris for det!

Hadde det kjempefint i england! Ikke noen bivirkninger fra pergo, men kjente at det skjedde ting i kroppen da. Har store problemer med å finne el, hatt positive el tester i 8 dager! Nå har tempen steget litt,men ganske lite i forhold til hva den pleier... lurer på om jeg ikke får el i det hele tatt. Det er rart, har alltid el, og så når jeg tar pergo mister jeg el?

Oj, positiv test i 8 dager! Spennende! Kan det hende at du har flere eggløsninger da? Er jo en høyere risiko for tvillinger med pergo sies det. Eller kan du være gravid? Men LH stiger vel noen hakk mer med pergo, slik at det kan kanskje være en årsak til flere dager med positive tester- at LH sitter lengre i kroppen tenker jeg ? Er ikke alltid så lett å forstå seg på det der eggløsningsgreiene. Jeg har også testet positivt og opplevd at det ikke helt stemmer. For jeg kjenner eggløsningen- det er til og med blitt bekreftet på ultralyd pga at smertene var såpass at jeg lurte på om det var normalt.

Dere får bare kose alt dere kan;-) Det kan jo gjøre underverker!

Jeg orker ikke bevege meg over på 1. tri, eller terminklubben på lenge enda... Enig med deg. Vi som har opplevd å miste gang etter gang føler oss i en helt annen verden enn de andre, dessverre. Jeg klarer ikke slippe noen glede løs før 15 uker er gått- hvis jeg noen gang kommer så langt da...

Lykke til med jakten på eggløsningen, kirsty! Tenker på deg og krysser fingrene:-)

Hei Kirsty :-) Takk for tipset og forumet Gravide slitere, kikket såvidt innom og ser at jentene der er mer på samme planet som meg :-) Ser at jentene på 1 trimester allerede snakker om barnevogn, det blir litt fjernt for meg....

Håper Pergo og Englandstur gir resultater snart!!! Nå er ihvertfall dette forumet proppfylt av babystøv, så nå håper jeg ALLE snart har spirer i magen :-) Krysser fingre og tær for at det spirer og gror hos deg allerede, kirsty :-) Det synes jeg virkelig du fortjener....

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...