Gå til innhold

hvordan har dere det jenter??


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg sitter i sofa kroken med litt murringer, har hatt det i en hlavtime snart..rolige murringer men nok til å kjenne at noe skjer..er nok livmoren tenker jeg..( litt usikker med det samme:-) ) ellers har jeg det flott, skal helle alkoholfri vin på en vanlig vinflaske snart, skal i utdrikningslag i morgen:-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha ha, har hatt samme murringer som deg i kvel jeg også!! Synes det både er skremmende og koselig... Den vin-miksen høres bra ut :) Hvor langt er du op vei? Jeg er 7 uker i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm og kaster opp dag og natt, så jeg er ikke helt meg selv om dagen. Glemmer at jeg er gravid. Men jeg ser frem til at dette kanskje kan gå over snart, så jeg kan være meg selv og nyte graviditeten igjen!:) Du får kose deg med alkoholfri vin i utdrikningslag i morgen!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig 1. juni, men ul på tirsdag viste 2 bankende hjerter så da blir det nok litt før :)

 

Over-analyserer alle små bevegelser så dette skal bli en herlig tid frem til mai/juni. Bare jeg vet alt er bra, kan de "bråke" så mye de vil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...